marmurowy parapet a kwiatki

1. Data: 2003-08-29 08:21:45

Temat: marmurowy parapet a kwiatki
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam w nowym mieszkaniu marmurowe parapety. Słyszałem, że są bardzo delikatne
i wrażliwe na różnego rodzaju płyny - nawet na wodę.
Jak bezpiecznie trzymac na nich kwiatki doniczkowe?
A może jakieś wskazówki, jak dbac o takie parapety? Słyszałem kiedyś o
impregnowaniu marmuru...
Pozdrawiam serdecznie.

ninja

1. Data: 2003-08-29 09:56:43

Temat: Re: marmurowy parapet a kwiatki
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak bezpiecznie trzymac na nich kwiatki doniczkowe?
> A może jakieś wskazówki, jak dbac o takie parapety? Słyszałem kiedyś o

Od ponad roku moje kwiatki stoją na takim parapecie (chyba włoski marmur) -
nic się z nim nie dzieje, ścieram mokrą ściereczką, czasem kładę na nie pastę
do nabłyszczania - wszystko jest w porządku.Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-08-31 09:41:02

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pastę
> do nabłyszczania - wszystko jest w porządku.Pozdrawiam.

Dziękuję. Uspokoiłaś mnie.
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-01 12:42:11

Od: "Natalia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak bezpiecznie trzymac na nich kwiatki doniczkowe?
> A może jakieś wskazówki, jak dbac o takie parapety? Słyszałem kiedyś o

Jeśli marmur jest biały albo jasny, to mogą zostać żółtobrązowe kółka.
Sztuczny marmur (takie "salcesony" z odłamków naturalnego kamienia) jest
bardziej odporny.

Natalia

1. Data: 2003-09-01 16:29:01

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli marmur jest biały albo jasny, to mogą zostać żółtobrązowe kółka.

Własnie - niestety jest biały :-(
Chyba trzeba będzie zastosować jakąś podkładkę pod podkładkę.
:-)
Pozdrawiam

ninja

1. Data: 2003-09-01 19:28:50

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Własnie - niestety jest biały :-(
> Chyba trzeba będzie zastosować jakąś podkładkę pod podkładkę.

W sklepach sa preparaty do impregnacji marmuru - to zalatwia sprawe.
Pozdr.,
Adal

1. Data: 2003-09-01 22:08:21

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adal" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> W sklepach sa preparaty do impregnacji marmuru - to zalatwia sprawe.

O! I o to chodzi, i o to chodzi!
Thx.

Pzdr.
ninja

czy przed malowaniem położyć białą farbę?
Lodówka do zabudowy czy wolnostojąca
Parkiet- tanio
jaka pralka za tę kwot
Zdalne sterowanie piecem dwufunkcyjnym