maseczka Yves Rocher

1. Data: 2005-03-01 08:05:52

Temat: maseczka Yves Rocher
Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co sadzicie na temat maseczki z serii Bio Specific z Yves Rocher??czy jest
naprawde skuteczna??czy za ta cene warto ja kupic?

1. Data: 2005-03-01 11:47:13

Temat: Re: maseczka Yves Rocher
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> co sadzicie na temat maseczki z serii Bio Specific z Yves Rocher??

Ale ktora?
Bio Specific Nutriton intensywnie odzywiajaca.
Bio Specific Re-hydratation nawilzajaca.
Bio Specific Regulation peeling-maseczka 2w1 do skory tlustej.

Mialam ta odzywiajaca, do suchej skory moze byc.
Zas co do ceny, to najlepiej zalapac sie na obnizke.

Pozdrawiam,
Wioletta.

1. Data: 2005-03-01 13:33:07

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

karka wrote:

> co sadzicie na temat maseczki z serii Bio Specific z Yves Rocher??czy jest
> naprawde skuteczna??czy za ta cene warto ja kupic?

Wyrob sobie karte stalego klienta, beda przesylac kupony znizkowe.
Maseczka SOS re-hydration jest swietna :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-03-01 15:05:38

Od: "karka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co sadzicie na temat maseczki z serii Bio Specific z Yves Rocher??

mialam na mysli maseczke oczyszczajaca-peeling 2 w 1

POlecam
Alessandro
olejki do masazu
olejki do masazu