masohizm i zdrowie

1. Data: 2002-01-28 22:37:42

Temat: masohizm i zdrowie
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy masohizm może prowadzić do utraty zdrowia jezeli tak to co może się stać?
(niechodzi mi tu o wbijanie noży, ale o miażdżenie jąder, skanie stopą ma
penisie, stanie boso na żebrach,itp,)

1. Data: 2002-01-29 20:58:52

Temat: Re: masohizm i zdrowie
Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl

> czy masohizm może prowadzić do utraty zdrowia jezeli tak to co może się
stać?
> (niechodzi mi tu o wbijanie noży, ale o miażdżenie jąder,

No to o co chodzi???
Hmm lubisz ból i boleśnie wpływać na samopoczucie członków grupy :-|
Jak robisz sobie sam -masochista to oprócz
uzależnienia czy przyzwyczajenia
nic Ci IMO nie grozi.
Pytam jak można uzależnić się od takiego bólu???
Praktycznie jak wbijesz nóż za głęboko to możesz wykrwawić się :-(
lub wykastrować cokolwiek :-)
hmm ale co tam nie robi się dla masochistycznego zdróffka :-) i szału :-)

>skanie stopą ma
> penisie, stanie boso na żebrach,itp,)

Wtedy musiałbyć inne osoby zaangażować i mogą nie popierac twoich
preferencji.
IMO jest to "odwracanie kota ogonem" nie przyjemność a ból ma być szczytem
rozkoszy.
A propos nie jest to mój ulubiony wątek i już kończę.
BTW żeber poczytaj dokładnie listy o facecie, który kochał jak po nim
deptano najlepiej buciorami, bo stópki są za delikatne.

Masoneczka

Osobowość neurotyczna
Potrzebna pomoc - milosc
Co slychac w Summerhill?
Test Ravena i testy na profil osobowosciowy
studniówka