materac kieszeniowy

następny post »
From: tchodo <t...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: materac kieszeniowy
Date: Sat, 07 Jul 2007 10:05:16 -0700

Proszę o poradę, jaki materac wybrać???
Chodzi mi o raczej niedrogi materac, a jednocześnie wygodny,
wytrzymały (posłuży mi kilka ładnych lat).
Najważniejsze by dobrze układał się do kręgosłupa (sprawy zdrowotne),
a poza tym dawał poczucie ciepła, nie powodując nadmiernego pocenia.
W moich poszukiwaniach trafiłem na 2 materace, które powinny spełniać
te kryteria:
1. -
http://www.sosnowemeble.com.pl/index.php?page=shop.p
roduct_details&flypage=shop.flypage&product_id=51&ca
tegory_id=9&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&
Itemid=1
2. -
http://www.leotextil.republika.pl/vp264lplus.htm

Pierwszy kosztuje ok. 760zł, a drugi przy przeróbce pokrowca na
wersję
lato-zima ok.550zł

I tu moje pytania:
- czy 7 stref twardości (1.materac) robi wielką różnicę, w porównaniu
z 5 strefami (2.materac)???
- czy 4cm pianki poliuretanowej+jednostronnie płyta z końskiego
włosia (1.materac) robi wielką różnicę, w
porównaniu z 3 cm lateksu z każdej strony (2.materac)
- czy wysokość sprężyn ma znaczenie, a jeśli tak to która lepsza? Z
moich wyliczeń wynika, że pierwszy materac ma niższe sprężyny.

Który materac wybrać??? P-O-M-Ó-Ż-C-I-E ! ! !
a może ktoś zaproponowałby mi coś innego w tej klasie cenowej???