matka

301. Data: 2003-09-23 07:21:32

Temat: Re: matka
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

=Ewa Ressel napisala:

>OK, kwestia gustu, choć carpaccio z rozmrożonej wołowiny to ohyda.

W czym problem ? Ja po prostu ide 'do Wlocha', gdzie za 5 euro serwuja mi
talerz pysznego carpaccio ;) No, ale ja nie jestem kura domowa.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

302. Data: 2003-09-23 08:00:40

Temat: Re: słowiki czy skowronki (było Re: matka)
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]"Chcesz już iść?? Jeszcze ranek nie tak blisko,
> słowik to nie skowronek się zrywa....."

Ha. Widać jednak łatwo pomylić :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

303. Data: 2003-09-23 08:08:11

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> W czym problem ? Ja po prostu ide 'do Wlocha', gdzie za 5 euro serwuja mi
> talerz pysznego carpaccio ;) No, ale ja nie jestem kura domowa.

A mi w niedziele wieczorem nie chce się jeździć kilkudziesięciu kilometrów i
płacić 100 zł za carpaccio, które zawsze będzie gorsze od tego, które zrobi
TZ (nie mówiąc o tym, że zawsze będzie miało za mało parmezanu).
ER

304. Data: 2003-09-23 08:16:31

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Podsumowanie - do wszystkich :
> O rety, aleście się wszyscy rozpisali o jedzeniu.
Głodnemu chleb na myśli.
A wogóle to wychodzi na to że mamusia by mieć więcej czasu dla rodziny to
powinna chleb upiec zamiast go po prostu kupić ;)))

Pozdrawiam
Andrzej

305. Data: 2003-09-23 08:20:33

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

>A wogóle to wychodzi na to że mamusia by mieć więcej czasu dla rodziny to
>powinna chleb upiec zamiast go po prostu kupić ;)))

Akurat upieczenie chleba jest o wiele mniej czasochlonne niz latanie codziennie
po sklepach ;)

306. Data: 2003-09-23 08:38:22

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat upieczenie chleba jest o wiele mniej czasochlonne niz latanie
codziennie
> po sklepach ;)

Taaaa, racja. Nie pomyślałem o kilku aspektach, przepraszam. Przypomniał mi
się stary emil ze schematem jak kobieta i mężczyzna poruszają się po sklepie
w celu zakupienia jednej rzeczy i dodam w związku z tym że upieczenie
wyjdzie w dodatku ze 40 razy taniej ;)

Pozdrawiam
Andrzej

307. Data: 2003-09-23 09:03:20

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie sie pomyliłem, sory za zamieszanie.
Wieczorem śpiewają oczywiście słowiki (Luscinia luscinia)
Ja wiem, że to brzmi śmiesznie, ale pisząc to,
co poprzednio, myślałem o słowikach, a napisały
się skowronki. Już więcej nie będę, przepraszam.

I jedna refleksja. Jak człowiek napisze coś mądrego,
przemyślanego i w jego mniemaniu głębokiego, to
pies z kulawą nogą nie zauważy. A jak palnie bzdurę,
to lawinę postów wywołuje.

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

308. Data: 2003-09-23 09:07:24

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojej rodziny na wsi pod Bochnią jest to zorganizowane bardzo zgrabnie w
następujący sposób :
Otóż od firmy wywożącej śmieci kupuje się w cenie po chyba 5 zł duże worki
plastikowe (120 l) z nadrukiem tej firmy. Worki można tez chyba kupić u
sołtysa.
Oczywiscie sam worek kosztuje grosze, płaci się te 5 zł własnie za wywóz.
Napełnione worki wystawia sie w określonym miejscu i dwa razy w tygodniu
samochód firmy je odbiera. Oczywiscie odbiera tylko worki z nadrukiem.
Rodzina i ich sąsiedzi wszystkie palne śmieci pali w piecu, wszystkie
organiczne daje jeść zwierzętom.
Ostatecznie zużywają jeden-dwa takie worki na miesiąc.
Cenę za worek mogłam pomylić.

Pozdrowienia.

Basia

309. Data: 2003-09-23 09:09:16

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w
wiadomości news:l230nvgmjjqbjohej2f9h60hrujee7c6nd@4ax.com...
> [...] A jak palnie bzdurę,
> to lawinę postów wywołuje.

Nie pochlebiaj sobie - lawinę (phi, też mi lawina ;) wywołało
bezpośrednie zapytanie Boniedydy :)

Pozdrawiam
Hanka pocieszająca
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

310. Data: 2003-09-23 09:33:56

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> plastikowe (120 l) z nadrukiem tej firmy. Worki można tez chyba kupić u

Tak samo jest nad morzem. Pomysł IMO świetny, ale intryguje mnie, co dzieje
się z nieoznaczonymi workami postawionymi obok tych oznaczonych. Bo to, że i
takie będą, jestem pewna, wszak "Polak potrafi".

> Rodzina i ich sąsiedzi wszystkie palne śmieci pali w piecu, wszystkie
> organiczne daje jeść zwierzętom.

A to jest prawda - na wsi śmieci do wyrzucenia pozostaje naprawdę niewiele
(właściwie przychodzą mi do głowy tylko pampersy i puszki).
ER

samotna matka i podatki
Witam po powrocie ze szpitala
Nowe garnki - jak zacząć?
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich