matka kontra syn i ojciec

111. Data: 2004-06-08 10:51:19

Temat: Re: matka kontra syn i ojciec
Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iwonka co ty mu chcesz udowodnic bo juz sie pogubilam...
moze rzeczywiscie przeczytaj jeszcze raz swoje posty bo ja je podobnie
interpretuje jak bernard (czyli wedlug ciebie zle...)
pozdrawiam
kasiatoya

112. Data: 2004-06-08 15:11:49

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@b...pl> wrote in message

> Corka byla miedzy mlotem a kowadlem,postawil ja w bardzo niezrecznej
> sytuacji.

Hm a corka miala wogole ochote z nim zamieszkac ?

113. Data: 2004-06-08 20:39:40

Od: "Mrowka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Hm a corka miala wogole ochote z nim zamieszkac ?

Akcja byla taka:w supermarkecie spotkany przez przypadek tata spytal corke
czy chce z nim zamieszkac.Ona odpowiedziala ze nie wie.W domu spytalam czy
chce sie przeprowadzic do ojca.Ona ciagle powtarzala ze nie wie bo nie chce
nikomu z nas sprawic przykrosci.I na tym sie skonczylo bo tatusiowi pozniej
sie odmienilo :-)

Magda

114. Data: 2004-06-09 00:30:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasiatoya" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
> moze rzeczywiscie przeczytaj jeszcze raz swoje posty bo ja je podobnie
> interpretuje jak bernard (czyli wedlug ciebie zle...)

musial przejac obowiazki za 1 i pol a nawet "

"zwykle ten rodzic jest bardziej atrakcyjny
niz "do znudzenia codzienny/a" mama czy tata,"

prosze bardzo, to cytaty z moich postow. nigdzie
nie wieszlam psow tylko na ojcach, chwalac pod niebiosa
mamusie.

iwon(k)a

Do tych pań, co sprzeczały się, że mają mózgi jak mężczyźni...
poszukuje ogniska przedszkolnego
Co ma zrobić bity facet?
Co dla Was oznacza Dom?
(SPAM) Nowe serwisy internetowe