meble kuchenne, warszawa

1. Data: 2005-03-30 19:14:46

Temat: meble kuchenne, warszawa
Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję producenta (stolarza) mebli kuchennych w umiarkowanych cenach.
Odwiedzałam studia typu HTH, Studio Prostych Form, Nowoczesne Wnętrza, ale
ceny tam powalają a mebelki mają naprawdę ładne.

Pozdrawiam.
Yba

2. Data: 2005-03-30 20:49:31

Temat: Re: meble kuchenne, warszawa
Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yba" <y...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Odwiedzałam studia typu HTH, Studio Prostych Form, Nowoczesne Wnętrza, ale
> ceny tam powalają a mebelki mają naprawdę ładne.

Ja po odwiedzeniu kilku studiów meblowych i po wycenach własnego projektu
trafłiłem przypadkiem do Castoramy (na Głębockiej). Ceny rewelacyjne,
zamówiłem szafki z frontami z drewna (w cenie płyty wiórowej lub mdf-u
foliowanego w profesionalnych studiach meblowych).
Wprawdzie szafki trzeba nieco utwardzić (olcha bejcowana na orzech jest dość
miękka), ale jestem z nich bardzo zadowolony.
Szafki wykonane na osprzęcie BLUMa.
Obsługa miła i kompetentna, pomogą zaprojektować (zmodyfikować projekt).
Polecam.

kolektory słoneczne -budowa i cena
Grzejniki - dobór
OBRAZKI haftowane na ściane UDEKORUJ DOM
Preparat na karaluchy...
Wyposazenie kuchni