medycyna spoleczna

1. Data: 2003-08-29 10:22:05

Temat: medycyna spoleczna
Od: "DaFiTeK" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , jestem tu nowy ale mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto mi pomoze
:) otoz wybieram sie na studia , cos w stylu zarzadzanie sluzba zdrowia. czy
jest gdzies taki kierunek , czy latwo jest sie dostac , czy same studia sa
bardzo trudne i ogolonie jakies informacje o tym kierunku. bede wdzieczny za
pmoc - pozdrawiam

--
Dawid STANISZ
tel. 0502704181

2. Data: 2003-08-29 10:33:10

Temat: Odp: medycyna spoleczna
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na AM we Wrocławiu dla posiadajacych licencjat (nie jest istoty=ny kierunek)
uzupełniające studia magisterskie - Zarządzanie instytucjami ochrony zdrowia
i spolecznej oraz kierunki podyplomowe z zarządzania instytucjami ochrony
zdrowia. W Poznaniu z tego co wiem zgłosilo się za malo kandydatow i
kierunku nie otwierają (zaovcznego) zobacz tez na stronie ministerstwa
zdrowia wykaz uczelni, tam podają kierunki. www.mz.gov.pl Pozdrawiam. Gaba>

3. Data: 2003-08-29 10:43:46

Temat: Re: medycyna spoleczna
Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DaFiTeK <d...@b...pl> napisał(a):

> cos w stylu zarzadzanie sluzba zdrowia. czy
> jest gdzies taki kierunek , czy latwo jest sie dostac , czy same studia sa
> bardzo trudne i ogolonie jakies informacje o tym kierunku.

np. na poznańskiej akademii medycznej możesz studiować zarządzanie w opiece
zdrowotnej w ramach kierunku zdrowie publiczne.

nakłócie lędźwiowe
plamki
psycholog czy psychoterapeuta?
Ganges?