nakłócie lędźwiowe

1. Data: 2003-08-29 09:39:15

Temat: nakłócie lędźwiowe
Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
W poniedzialek czeka mnie to badanie, czy moglby ktos z grupowiczow napisac
pare slow o tym zabiegu (czy robi sie je ze znieczuleniem, czy po badaniu
nie bede mogl chodzic jezeli tak to jak dlugo, jak sie wogole czlowiek po
tym czuje itd.)
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

2. Data: 2003-08-29 10:19:04

Temat: Odp: nakłócie lędźwiowe
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonuje sie w znieczuleniu miejscowym (najczęsciej). Bezpośrednio po
zabiegu trzeba troche polezec, ale potem mozna spokojnie chodzić. Gaba

3. Data: 2003-08-29 16:26:06

Temat: Re: nakłócie lędźwiowe
Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Aug 2003 11:39:15 +0200, "KdH" <m...@w...pl> wrote:

>W poniedzialek czeka mnie to badanie, czy moglby ktos z grupowiczow napisac
>pare slow o tym zabiegu (czy robi sie je ze znieczuleniem,

Mialem kilkanascie razy. Bez znieczulenia boli tyle co zastrzyk
domiesniowy. Najgorsze jest potem lezenie poziomo przez dosyc dlugi
czas.

gp

plamki
psycholog czy psychoterapeuta?