medytacja i swiadome sny

1. Data: 2000-10-18 03:55:09

Temat: medytacja i swiadome sny
Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jestem po raz pierwszy na tej liscie, lecz psychologia interesuje sie od
nieco wczesniejszego czasu. ostatnio zainteresowala mnie medytacja i
swiadome sny. co do tego pierwszego udaje mi sie juz wejsc w stan alpha
lub glebszy) lecz czasem nie wiem co w tym stanie mam robic oprocz
czuwania. jesli chodzi o swiadome sny to jakos jeszcze z tego nie wyszlo.
zna moze ktos sposoby na dojscie do tego stanu?

1. Data: 2000-10-18 13:31:33

Temat: Re: medytacja i swiadome sny
Od: "Dania" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Książki o świadomym śnieniu znajdziesz na stronie http://www.eldorado.com.pl
Pozdrawiam. Dania
Użytkownik Giggle <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sil8r$27e$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-18 19:40:38

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Linki do stron o LD (Swiadome Sny - Lucid Dreams):
http://mpp.koti.com.pl/ld/

odp
O klamstwach
Wplyw na psychike