psychoterapeuta

1. Data: 2000-10-18 00:41:10

Temat: psychoterapeuta
Od: "news.tpi.pl" <j...@...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jestem nowa w grupie i od razu proszę o trochę pomocy. Jestem
magistrem (zarządzanie i marketing) a chcę zostać psychoterapeutą. Jak to
zrobić, jeżeli białostocka szkoła nie uznaje magistra w tym zakresie. Chcę
się pouczyć i pomóc innym. Podpowiedzcie gdzie mogę to zrobić ?
Jola
j...@...w.pl

1. Data: 2000-10-18 10:13:14

Temat: Re: psychoterapeuta
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobić, jeżeli białostocka szkoła nie uznaje magistra w tym zakresie. Chcę
> się pouczyć i pomóc innym. Podpowiedzcie gdzie mogę to zrobić ?

Na ulicy... jak zauwazysz jakiegos wyglodzonego biedaka to daj mu 5zl, albo
lepiej kup mu bulke i poklep po ramieniu.

> Jola

pozdrawiam
r@v

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-18 12:41:13

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ;))!
r@v

/.../

> pozdrawiam
> r@v

Jesteś wspaniały! :))

Steerpik
- - - - - -
Nie ma to jak poprawne wizualizacje semantyczne
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-10-18 13:10:06

Od: "Paker" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl <j...@...w.pl> w artykule news:8sirbs$7ca$1@news.tpi.pl pisze...
> Kochani, jestem nowa w grupie i od razu proszę o trochę pomocy. Jestem
> magistrem (zarządzanie i marketing) a chcę zostać psychoterapeutą.

Jesli jestes po psychologii to musisz troche doksztalcic sie z zakresu
kursow z zakresu psychologii klinicznej i ewentualnie przejsc jakies
szkolenie, po ktorym dostaniesz jakies swiadectwo stwierdzajace o
kompetencji do prowadzenia psychoterapii.

A. S.

1. Data: 2000-10-18 13:27:39

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś wspaniały! :))

W jakim sensie Steerpik?

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-18 20:03:05

Od: "Steerpik" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

r@v

> W jakim sensie Steerpik?

Ja Ci palec a Ty cap za rękę...
Myślisz, że taka atrakcyjna?!

Steerpik
- - - - - -

1. Data: 2000-10-20 07:04:04

Od: "heliodor" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik news.tpi.pl <j...@...w.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sirbs$7ca$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Jola
> j...@...w.pl
>
> Skontaktuj się z Polskim Towarzystwem Psychologicznym lub
Psychiatrycznym - oni wydają licencje i certyfikaty. Z całą pewnością
potrafią też określić szczegółowo jakie są konkretne wymagania. Jeśli jednak
rzeczywiście chcesz być licencjonowanym psychoterapeutą to - nie chcę Cię
martwić- proces przygotowania jest dość mozolny i trwa długo. Samo odbycie
własnej psychoterapii, bez czego nie można zacząć, idzie w miesiące (i
tysiące) lekko licząc. Życzę powodzenia i, a no właśnie, ppsychoterapia nie
jest jedynym sposobem pomagania innym. Pozdrawiam, heliodor

medytacja i swiadome sny
odp
O klamstwach
Wplyw na psychike