menu dla polonusa-triumf grupy

1. Data: 2002-02-11 12:54:04

Temat: menu dla polonusa-triumf grupy
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki przepieknosciowe za wszystkie podpowiedzi.
Kolacja byla triumfem, moim i Waszym, bo dzieki podpowiedziom skomponowałam
menu:
kielbasa biala wieprzowa parzona z chrzanem ( skad wiedziałas???)
sledzie w oleju z cebulka ( klasyczne sledzie - skad wiedziałaś???)
szczawiowa z jajkiem i ze smietana ( skad masz szczaw o tej porze?)
bitki wolowe w sosie grzybowym i kasza gryczana i ogórek kiszony ( Kasza!!!
Kasza!!!! mnie tu ziemniaki i ryż dają....a jedno i drugie mam w Szanghaju)
na deser szarlotka ( akurat babcia miala zyczenieu upiec... nie upierałam sie,
że ja siama).
Do tego żubróweczka dobrze zmrożona ( jedna, litrowa buteleczka) i kompot z
suszu ( taki wigilijny.. że do tej pory przechowałaś.. hi hi, przeciez suszone
owoce mogą leżeć, a ja gotowalam teraz.. no tak).
Z herbatą było smiesznie, bo on przywykl do zielonej, a gatunki jakie byly w
moim posiadaniu kwitowal krotko: zapomnij.Trudno.
Pytal, po raz kolejny: skad wiedziałam... przyznalam sie!!! opowiedziałam o
Was, o tym że prosiłam o rady i że dzieki Wam na stole jest co jest.
Na marginesie: przedstawiłam mu równiez obecną na pridumku rodzinę M-gosi.
Chyba dobrze mu było... Znowu dzisiaj na kolacje przychodzi...
Cała polonusowa Qd

1. Data: 2002-02-11 17:43:51

Temat: Re: menu dla polonusa-triumf grupy
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> Cała polonusowa Qd
>
> Ale fajnie..!!! Tak, ja tez tam bylam, a bialej kielbasy ile pojadlam !!!
I na balkonowym plastiku bylo mi calkiem wygodnie )))
Wstaw znowu do pokoju, zaraz wpadne ))) Na nalesniki z serem ! ))
*******
m-gosia
******

1. Data: 2002-02-12 09:45:39

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   m-gosia
>   ******
>
> Koniecznie!! Naleśniki z serem to moja specjalność, kiedyś taki mnie
komplement ( po konsumpcji tychże) spotkał: Czy nie zechcialaby pani zostać
moją synową??? ( niestety, to nie moja tesciowa).
A wiesz co wczoraj dalam? śledzia, a jakże, potem żurek ( z majerankiem i
kiełbasą), dorsza z chrzanem (specjalnosc domowo-gosciowa), a na desre makowca.
Do popijania - kompot z suszu. Gośc na piwo poptrzyl, na wodke poptarzyl i za
kompot chwycił: piwo mam swietne chinskie, wodka tez sie znajdzie nienajgorsza,
ale kompotu z suszu, takiego jak na wigilie, to nie ma....Qd

1. Data: 2002-02-12 18:30:44

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znajdzie nienajgorsza, > ale kompotu z suszu, takiego jak na wigilie, to nie

Ale on juz chyba na razie skonczyl z tymi wizytami, co? ))
Wykonczysz sie....
A za te nalesniki mozesz zostac w przyszlosci moja synowa, mam przystojnego
syna w ofercie, on lubi dobrze zjesc po polsku )))

******
m-gosia
******

Dionizos