mgr farmacji? czy na pewno?

1. Data: 2003-03-18 18:28:04

Temat: mgr farmacji? czy na pewno?
Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w jednej z aptek pracuje za pierwszym stolem jako jedyny pracownik na
zmianie dziewczyna ktora jest mgr inz, czy to jest dopuszczalne ? czy nie ma
zadnej kontroli?

2. Data: 2003-03-18 18:44:30

Temat: Re: mgr farmacji? czy na pewno?
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-03-18 19:28, Użytkownik Olga R. napisał:

> w jednej z aptek pracuje za pierwszym stolem jako jedyny pracownik na
> zmianie dziewczyna ktora jest mgr inz, czy to jest dopuszczalne ? czy nie ma
> zadnej kontroli?

Jeśli np. skończyła najpierw politechnikę, a potem studiowała farmację,
to jest wszystko w porządku - ma uprawnienia i dalej jest mgr inż. Albo
np. 2 kierunki studiowała naraz...

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2003-03-19 12:13:05

Temat: Odp: mgr farmacji? czy na pewno?
Od: "schellenberg" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TAk
znam taka dziewczyne skonczyla Pk technologie chemiczna
a potem poszla na AM farmacja i qrcze
zalamywala Panow asystentow z nieorganicznej
organicznej i innych hehe Obserwujac ta sytuacje wybitnie bylo
widac roznice poziomow PK i AM

Użytkownik Olga R. <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b57ofm$j16$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

4. Data: 2003-03-21 22:29:25

Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba jej jednak nie znasz, bo wlasnie caly pic polega na tym ze ona tuz po
studiach na polibudzie poszla pracowac do apteki!
Gdyby bylo inaczej to przeciez bym nie pisala

5. Data: 2003-03-21 23:47:44

Temat: A może jest tak :
Od: "Borsuk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może cały wic polega na tym, że po studiach politechnicznych skończyła
technikum farmaceutyczne i pracuje jako technik.
Ale wtedy zgodnie z prawem nie powinna być jedynym pracownikiem na zmianie (
choć to jest w praktyce, przyznacie, bardzo częste ).

6. Data: 2003-03-23 11:50:31

Od: "schellenberg" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm chyba znam w koncu to moja sasiadka
i mieszka w Tarnowie i pracuje tez w Tarnowie
wiec chyba mowimy o roznych osobach :)

Użytkownik Olga R. <o...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5g43b$4te$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

7. Data: 2003-03-23 20:18:35

Temat: Re: A może jest tak :
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-03-22 00:47, Użytkownik Borsuk napisał:
> Może cały wic polega na tym, że po studiach politechnicznych skończyła
> technikum farmaceutyczne i pracuje jako technik.

...lub równolegle ze studiami (to by tłumaczyło rozpoczęcie pracy zaraz
po ich zakończeniu).

Nie sądzę, aby ktokolwiek w Polsce miał odwagę postawić za pierwszym
stołem osobę nie będącą mgr lub tech. farmacji.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ *

8. Data: 2003-03-29 15:25:17

Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie skonczyla technikum ani w trakcie ani po studiach, od razu po studiach
poszla do pracy do apteki.
No ale dobra nie bede juz meczyc teamtu, po prostu boje sie ze takich
przypadkow jest wiecej a nawet o tym nie wiem...

9. Data: 2003-03-31 06:07:23

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga R." <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No ale dobra nie bede juz meczyc teamtu, po prostu boje sie ze takich
> przypadkow jest wiecej a nawet o tym nie wiem...

To sprawa dla nadzoru farmaceutycznego

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl