mięso mielone

1. Data: 2004-01-07 12:23:26

Temat: mięso mielone
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
czy ktoś może mi polecić jakis przepis co mozna zrobic z mięsem mielonym
Pozdrowienia

1. Data: 2004-01-07 12:26:03

Temat: Re: mięso mielone
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 13:23:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Marta* skreślił te oto słowa:

> Witam
> czy ktoś może mi polecić jakis przepis co mozna zrobic z mięsem mielonym

Mozna użyć googli.
Czy to naprawde takie trudne?
Skad my mamy wiedziec co Ty lubisz, czego nie lubisz, co mozesz jesc, czego
nie mozesz, co juz robilas z takiego mięsa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-07 12:31:14

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> czy ktoś może mi polecić jakis przepis co mozna zrobic z mięsem mielonym
> Pozdrowienia

A z jakiego zwierza to mięso? Czy takie gotowe, kupne, mrożone w kostkach?
Bo jeśli to ostatnie, to być może pies zje :-) (jeśli zechce)
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-07 12:34:17

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 13:23, Użytkownik Marta napisał:

> Witam
> czy ktoś może mi polecić jakis przepis co mozna zrobic z mięsem mielonym
> Pozdrowienia

Pieczen rzymska?

O dawno u mnie nei bylo..
dzieki za przypomnienie :)

b.
--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-01-07 12:39:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Jan 2004 13:23:26 +0100, "Marta"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Witam
>czy kto? mo?e mi poleci? jakis przepis co mozna zrobic z mi?sem mielonym
>Pozdrowienia

klospiki. albo wielkie klopsy. male sie smazy i potem dodusza.
duze sie piecze.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-07 12:49:55

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis pewien podam (niektorzy nazywaja to Chli Con Carne;) :
miesa mielonego okolo 30 dkg (moze byc wiecej, na 2 osoby wychodzi kupa
jedzenia, mieso najlepiej wolowe, moze byc tez mieszane)
cebula
puszka kukurydzy
puszka fasoli czerwonej
puszka pomodorów bez skórki
przyprawy: chili (musi byc ossstro;) , pieprz, sol.

Cebule pokroic w kostke, zeszklic na odrobinie oleju.
Dodac mieso, podsmazyc zeby zmienilo kolor na jasny.
Dodac pomidory, poddusic wszystko.
Dodac kukurydze i fasole, poddusic :)
Trzeba uwazac zeby fasola sie nie rozpadla jezeli jest bardzo miekka.
Przyprawic na ostro chili i inszymi przyprawami, jak kto lubi. :)
Przepis jest dostepny na wszelkich stronach www w przeroznych wersjach,
modyfikacje wskazane. :)
Smacznego.

1. Data: 2004-01-07 13:48:26

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

tu jest caly obiad z mielonym: http://tinylink.com/?EVVFPNaGOy

Monika

1. Data: 2004-01-07 15:05:32

Od: "nazgul" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja jeszcze ten cały farsz z fasolką wkładam w nalesniki
pycha!

Kasia

1. Data: 2004-01-08 09:29:36

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> czy ktoś może mi polecić jakis przepis co mozna zrobic z mięsem mielonym

faszerowane cukinie :

4 małe cukinie
30 dkg mięsa mielonego ( ja daje z indyka)
ząbek czosnku
cebulka
ser żółty
pomidory w puszce
oregano
bułka
jajko
cukinie przekroić oczyścić z ziarenek , wydrążyć miąsz ,
cebulkę pokroić razem z czosnkiem zeszklić na odrobinie tłuszczu i dodać
pokrojony miąsz z cukini -podsmażyć , ostudzić dodać namoczoną bułkę , jajko
i mięso -całość przyprawić i napełnić farszem cukinie .
pomidory pokroić , doprawić wsypać oregano , wymieszać i wyłożyć na naczynie
żaroodporne , na pomidorach ułożyć cukinie -piec ok 35min , wyjąć posypać
startym żółtym serem i pież jeszcze ok 10min

pycha !
smacznego

pozdr.dorcia

grzane piwo