mieszkanie od północy

1. Data: 2006-01-28 08:57:41

Temat: mieszkanie od północy
Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktoś z szanownych grupowiczów podzieli się ze mną releksjami (wady?,
zalety?) - mieszkania usytuowanego prawie całkowicie od strony północnej
(tylko jeden mały pokój jest od zachodu)

bardzo zależy mi na opini osób zamieszkujących podobne mieszkania

Serdecznia pozdrawiam
Aga

2. Data: 2006-01-28 09:19:26

Temat: Re: mieszkanie od północy
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-01-28 09:57, A&T napisał(a):
> [...]
> (tylko jeden mały pokój jest od zachodu)
>
> bardzo zależy mi na opini osób zamieszkujących podobne mieszkania

Co prawda moje mieszkanie nie ma okien na północ, ale za to taki układ
mam w pracy. Zalety: latem przyjemny chłodek, można otworzyć okno wpada
chłodne powietrze, w pomieszczeniu zawsze przyjemnie, trudno opędzić się
od osób spragnionych chłodu.
Wady: zimą zimno jak cholera bo brak słońca w pomieszczeniu, ponuro
zwłaszcza w pochmurne dni, generalnie dno (dobrze że tylko muszę tam
siedzieć 8 godz)

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2006-01-28 11:53:32

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (tylko jeden mały pokój jest od zachodu)
>
> bardzo zależy mi na opini osób zamieszkujących podobne mieszkania

Ogólnie mówiąc, nie za jasno. Zachodzące słońce (w oknach zachodnich)
zdecydowanie bardziej grzeje w lecie, niż wschodzace. Kilkadziesiat lat
mieszkałem w takim mieszkaniu.
Jeśli zamierzasz kupowac, radze sie zastanowic.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

4. Data: 2006-01-28 13:21:54

Od: magia <m...@w...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

A&T napisał(a):
> [...]
> (tylko jeden mały pokój jest od zachodu)
>
> bardzo zależy mi na opini osób zamieszkujących podobne mieszkania

Mieszkalam kilka lat w mieszkaniu, ktore mialo okna tylko od zachodu.
O kazdej porze roku to totalna porazka - latem grzeje akurat wtedy gdy
wrocisz z pracy, zima jest tez paskudnie jasno, telewizji czy kompa nie
da sie bez kombinowania obejrzec.
Mieszkalam tez kilka lat w mieszkaniu, ktore mialo kuchnie pn-wsch,
reszta pd-zach i o ile kuchnia byla ok, to sypialnia i pokoj dzienny
porazka latem, bo zima ok.
Teraz mam mieszkanie z oknami na 3 strony - kuchnia i lazienka od
polnocy, pokoj od wschodu i 2 od poludnia i zima jest bardzo dobrze,
latem jeszcze nie wiem.

Ja tam lubie mieszkac od polnocy, wiec dla mnie takie usytowanie jak
Twoje jest niemal idealne.

m.

5. Data: 2006-01-28 15:53:13

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam lubie mieszkac od polnocy, wiec dla mnie takie usytowanie jak
> Twoje jest niemal idealne.

Tak, ale interesują mnie również okresy przejściowe tj. wiosna i jesień -
boję się że w pochmurne dni będzie ciemno i zimno...

6. Data: 2006-01-28 15:58:57

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha no i czy kwiatki chcą rosnąć czy sie buntują w takim mieszkanku?

7. Data: 2006-01-28 16:07:30

Od: magia <m...@w...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

A&T napisał(a):
> aha no i czy kwiatki chcą rosnąć czy sie buntują w takim mieszkanku?

O kwiatki sie nie martw. Na moim polnocnym oknie w kuchni rewelacyjnie
rosna fiolki afrykanskie i storczyki, kiedys mialam je na pd-zach. oknie
i liscie mialy po kazdym lecie popalone od slonca.
IMO w pd-zach. sloncu malo, ktora roslina sie dobrze czuje, no moze
kaktusami (te mi nawet kwitly na tym oknie).
Pewnie w glebi takiego pokoju (pd-zach) dla roslin juz jest niezle,
chociaz IMO powietrze tam jest zawsze za suche, ale co kto lubi.
Z dala od okna, ale od polnocnej strony swietnie mi cytryna rosnie.

m.

8. Data: 2006-01-28 16:09:28

Od: magia <m...@w...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

A&T napisał(a):
> Tak, ale interesują mnie również okresy przejściowe tj. wiosna i jesień -
> boję się że w pochmurne dni będzie ciemno i zimno...

Czy ja wiem. Pewnie bedzie, ale IMO jest to o niebo latwiejsze do
wytrzymania niz lato w pokojach gdzie wszedzie slonce swieci.

m.

9. Data: 2006-01-28 20:48:08

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

doła można dostać z braku słońca.

btw:

chyba nie wolno takich budowac, wiec wynikło to z jakiegos dziekiego
podziału?
czy plomba w zabudowie śródmiejskiej?

10. Data: 2006-03-02 15:31:59

Od: Monika <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A&T napisał:

> Tak, ale interesują mnie również okresy przejściowe tj. wiosna i jesień -
> boję się że w pochmurne dni będzie ciemno i zimno...

Bo jest pochmurno i zimno. Kwiaty nie rosna. Ciemno. Wrazenie jak w
piwnicy z mała iskierka swiatła gdzies z oddali. Brak swiezosci tylko
jakas wilgoc i ciemnosc jak w listopadzie po południu.

tapeta w bąbke ratunkuu
cieknący kaloryfer
gdzie kupię taką półkę w Krakowie
Amica/Mastercook/Indesit /Bosh/ - która?
Mieszanie wlasnosciowe - budynek do rozbiurki