Re: mieszkanie od północy

From: magia <m...@w...list.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mieszkanie od północy
Date: Sat, 28 Jan 2006 14:21:54 +0100

A&T napisał(a):
> witam,
> czy ktoś z szanownych grupowiczów podzieli się ze mną releksjami (wady?,
> zalety?) - mieszkania usytuowanego prawie całkowicie od strony północnej
> (tylko jeden mały pokój jest od zachodu)
>
> bardzo zależy mi na opini osób zamieszkujących podobne mieszkania

Mieszkalam kilka lat w mieszkaniu, ktore mialo okna tylko od zachodu.
O kazdej porze roku to totalna porazka - latem grzeje akurat wtedy gdy
wrocisz z pracy, zima jest tez paskudnie jasno, telewizji czy kompa nie
da sie bez kombinowania obejrzec.
Mieszkalam tez kilka lat w mieszkaniu, ktore mialo kuchnie pn-wsch,
reszta pd-zach i o ile kuchnia byla ok, to sypialnia i pokoj dzienny
porazka latem, bo zima ok.
Teraz mam mieszkanie z oknami na 3 strony - kuchnia i lazienka od
polnocy, pokoj od wschodu i 2 od poludnia i zima jest bardzo dobrze,
latem jeszcze nie wiem.

Ja tam lubie mieszkac od polnocy, wiec dla mnie takie usytowanie jak
Twoje jest niemal idealne.

m.