mikrofalówka Panasonic: tryb grilla i "kombinacyjny"?

1. Data: 2006-12-20 15:21:18

Temat: mikrofalówka Panasonic: tryb grilla i "kombinacyjny"?
Od: Michal Krogulec <N0$PAM@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem kuchenki mikrofalowej Panasonic NN-J155.
Instrukcja obsługi jest bardziej niż lapidarna:-(

Czym (w teorii i praktyce) tryby grillowania i kombinacyjny różnią się od
"zwykłego"?

Dzięki
Michał

--
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"

2. Data: 2006-12-20 16:00:29

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-20 16:21:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michal Krogulec* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Instrukcja obsługi jest bardziej niż lapidarna:-(
>
> Czym (w teorii i praktyce) tryby grillowania i kombinacyjny różnią się od

No grillowy tylko grilluje, zapieka od gory. Jesli masz w tej mikrofali
taka nadstawke metalowa na talerz obrotowy, to na niej własnie przy
grillowaniu lepiej ułozyc talerz z zawartoscia.
Kombinacyjny dodatkowo własnie zapieka od gory.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-12-20 16:14:13

Od: Michal Krogulec <N0$PAM@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za szybką odpowiedź.

> [...]
>grillowaniu lepiej ułozyc talerz z zawartoscia.
>Kombinacyjny dodatkowo własnie zapieka od gory.

No tak, dopiero teraz zajrzałem i zobaczyłem, że u góry jest szklana rurka z
czymś co wygląda jak zwykła spirala z drutu oporowego.
Czyli w trybie grilla mikrofale w ogóle nie są emitowane?

Czy są jakieś typowe zastosowania, w których rozróżnienie między trybem grilla a
kombinacyjnym są istotne?

Dzięki
Michał

--
w adresie "N0$PAM" zamień na "mkrog"

4. Data: 2006-12-20 16:17:44

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-20 17:14:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michal Krogulec* skreślił te oto słowa:

> Czy są jakieś typowe zastosowania, w których rozróżnienie między trybem grilla a
> kombinacyjnym są istotne?

Nie bede pomocna, bo bardzo mikrofali nei wykorzystuje.
Sam grill jest bardzo przydatny, bo szybciutko mozna rozpuscic ser na
tostach, albo na wczesniej usmazonych warzywach, czy cukier trzcinowy na
creme bruile.
Wiem, tylko ze przy rozpuszcaniu sera nei sprawdza sie kombinacyjny - bo
wtedy z chleba sie robi guma... a warzywa puszczaja sok na potege.

Tak wiec kombinacyjnych praktycznie nie używam, albo zwykłe programy, albo
grill.

5. Data: 2006-12-20 16:17:53

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Krogulec napisał(a):
> [...]
> Czyli w trybie grilla mikrofale w ogóle nie są emitowane?
>
> Czy są jakieś typowe zastosowania, w których rozróżnienie między trybem grilla a

u mnie sa 3 tryby:
same mikrofale....
sam grill...
kombinacja...
kombinacja szybko podgrzewa srodek jednoczesnie "chrupczy" wierzch...
Mars

[Gdzie] Weki we Wrocławiu, gdzie znajdę?
poszukiwany przepis
Indyk
Bigos-pytanie
ZUPA MLECZNA KOZACKA