milosc

1. Data: 2005-05-09 21:05:50

Temat: Re: milosc
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <B...@S...pl> napisał w wiadomości
news:slrnd7vjtj.3ha.BlAnTXL@localhost.localdomain...

> Ty dalej nie rozumiesz przeciez takich facetów jest od huja.Poszukaj a
> znajdziesz
> jak masz teraz jakiegos paszczaka twoim zdaniem.

a bozee broń selekcje zostala wykonana prawidlowo

a gdzie to jest''od huja''bo nie wiem gdzie jest nadmiar inteligentnych
przystojniakow

> Moj ideal jest moją sprawą i tobie go nie zdradze.Twoj ideal jest
> prostacki
> jak muzyka disco polo albo ty sama.

> Idz wkuwac swoje ksiazki i przeczytaj sztuke kochania moze czegos sie
> nauczysz.

no tak to wszystko tlumaczy....Ty jestes na etapie czytania...ale wiesz
polecam ci kamasutre lub pornole....chociaz popatrzysz w tv

1. Data: 2005-05-09 21:06:10

Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-05-09 21:11:55

Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ty nawiajsz jak kosmita, ale wyabaczam ci bos mlody okrutnie....
> sama teorie znasz....oj poznasz zycie poznasz
> nie staraj sie dopieprzyc mi bo ci sie nie uda
> z sexem nie masz problemu? na pewno skoro raczki masz sprawne to i
> problemiku nie masz

Spadaj wiesniaro.Prymitywna dla mnie jestes.

1. Data: 2005-05-09 21:35:36

Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.05.2005 Ewa <e...@b...pl> napisał/a:

> no tak to wszystko tlumaczy....Ty jestes na etapie czytania...ale wiesz
> polecam ci kamasutre lub pornole....chociaz popatrzysz w tv

Pisalas ze lubisz inteligentnych.Przeciwnosci sie przyciagaja.

1. Data: 2005-05-09 21:41:37

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisalas ze lubisz inteligentnych.Przeciwnosci sie przyciagaja.

wiesz zawsze łatwiej inteligentnemu poudawac głupka niż odwrotnie....dlatego
nie staraj sie juz udawac madrego, bo ci nie wychodzi

dobranoc,koniec droczenia sie

1. Data: 2005-05-09 21:51:36

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kocham cie.milych snow.

chcesz zebym z krzesla spadla?

dobra dobra juz , ja Ciebie tez, pa

1. Data: 2005-05-09 21:53:53

Od: Tomek <B...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-05-09 22:10:56

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> Mi sie wydaje , ze to nie fart tylko znajomosc ludzi.Podobno dobry
> psycholog moze w 5 minut zozszyfrowac czlowieka , głownie po wyglądzie.

taa...? :> to dobrze ze nikt mnie tutaj nie widzial ;>

ghostrider

psycholog=sucha pusta kobieta... tak ma byc?
to teraz ja ;)
Czy jest coś takiego, że człowiek potrzebuje jakiejś religii, jakiejs papki?
Dzis spojrzalem smierci w oczy
gotowanie