mixer i co dalej ?

1. Data: 2005-01-02 19:18:23

Temat: mixer i co dalej ?
Od: "KIGAM" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałem pod choinkę mixer ....i co dalej moze ktoś mi podpowie jakieś
przepisy jak toto wykorzystać w codziennym menu ?

Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2005-01-02 19:45:09

Temat: Re: mixer i co dalej ?
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KIGAM" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> dostałem pod choinkę mixer ....i co dalej moze ktoś mi podpowie jakieś
> przepisy jak toto wykorzystać w codziennym menu ?

Ja bym tego nie jadła...
...mixer.... hmm...

BP NMSP
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-01-02 19:52:00

Od: Patrycja <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KIGAM napisał:
> dostałem pod choinkę mixer ....i co dalej moze ktoś mi podpowie jakieś
> przepisy jak toto wykorzystać w codziennym menu ?
Hm..do głowy mi przychodzi:
1. ubicie piany z białek
2. ubicie śmietany
3. ciasto naleśnikowe
4. przeciery
5. masa innych bardzo przydatnych rzeczy, które można wykorzystać do
przyrządzenia dań pojawiających się na tej grupie:-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Patrycja

1. Data: 2005-01-02 20:04:52

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Michał
>
> Też jestem Michał i też dostałem mikser-blender pod choinkę...
(jaki ten Mikołaj monotonny...) Na razie lecą kotajle i musy owocowe i jakiś
sos był.
Czy ktoś dostał pod choinkę coś innego? ( Nawet jeśli nie ma na imię Michał?)

Pozdrawiam wszystkich Właścicieli Mikserów!
I wzsystkich innych też
Michał

1. Data: 2005-01-02 20:52:27

Od: "KIGAM" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie z czego te koktajle i musy? a moze jakies zupki mixowac :) ?

1. Data: 2005-01-03 08:21:58

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś dostał pod choinkę coś innego? ( Nawet jeśli nie ma na imię
Michał?)

Nie mam na imię Michał, dostałam rower i kijki trekkingowe (chwalę się), na
rowerze zrobiłam juz ponad 100 km, kijki się na razie nie przydały, chyba że
do zawracania Wisły ;-)
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2005-01-03 08:45:03

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 Jan 2005 21:04:52 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Michał*, w wiadomości
news:<news:24fe.000002bc.41d853e3@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Czy ktoś dostał pod choinkę coś innego? ( Nawet jeśli nie ma na imię Michał?)

Tak ;) Ja dostałam taki ręczny kręciołek z nożami ;) Czyli prawie mikser...
bo narzekałam, że mnie cebula w oczy gryzie przy krojeniu.
No i mnóstwo innych przyjemności, tym razem dla ducha, tzn. książki, książki
i jeszcze raz książki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

Instrukcje obslugi oraz katalogi czesci zbieram a cenniejsze skupuje
Pierogi niezwykłe
bułeczki cynamonowe
coś z wołowiny
[kwas z buraków kiszonych] jak przechowywać?