mleko

1. Data: 2006-03-03 16:29:47

Temat: Re: mleko
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dua68n$85f$1@inews.gazeta.pl...

> Roznym syfem mozna sie zarazic pijac surowe mleko. Zaprzeczysz?

od wielu lat pije regularnie mleko: i takie od krowy z pianka i surowe
prosto ze zlewni i takie z kartonika.
nigdy nawet najmniejszych dolegliwosci nie mialem i miec nie bede.
btw pracowalem swego czasu w pracowni bakteriologii mleka i wiem co moze
na nim wyrosnac. zatem mleko znam i i nie boje sie jego flory :-)

--
pozdro
ape

2. Data: 2006-03-03 17:33:34

Temat: mleko
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zdrowiej pic surowe czy przygotowane mleko ?

mieszam mleko z odzywka na silownie i sie zastanawiam z czym na zdrowie
bardziej wyjdzie

3. Data: 2006-03-03 18:51:28

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Mar 2006 18:33:34 +0100, bartek napisał(a):

> zdrowiej pic surowe czy przygotowane mleko ?
> mieszam mleko z odzywka na silownie i sie zastanawiam z czym na zdrowie
> bardziej wyjdzie

Im mniej przetworzone tym lepiej, dlatego radzę surowe. Inna sprawa, że
mleko nie jest zbyt zdrowe, szczególnie to z kartonika.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2006-03-03 18:54:39

Od: "terrr" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Im mniej przetworzone tym lepiej, dlatego radzę surowe. Inna sprawa, że
> mleko nie jest zbyt zdrowe, szczególnie to z kartonika.

dlaczego nie jest zdrowe... tak ogolnie i dlaczego to z kartonika?

5. Data: 2006-03-03 19:13:46

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdrowiej pic surowe czy przygotowane mleko ?

Surowe, czyli od krowy bezposrednio? Takie ja bym nie tknal. A takie z
kartonika pij jakie jest.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

6. Data: 2006-03-03 19:16:17

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dua4gv$114$1@inews.gazeta.pl...
> Surowe, czyli od krowy bezposrednio? Takie ja bym nie tknal. A takie z
> kartonika pij jakie jest.

Oj nie znacie się Norbercie w ogóle na mleku. Takie to bym wylizała nawet z
dna szklanki, a te "chrzczone" ze sklepu, piję, bo nie mam wyboru. A z
kartonika wiadomo, ze najmniej zdrowe....

Pozdrawiam,
Akulka

7. Data: 2006-03-03 19:43:30

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a te "chrzczone" ze sklepu, piję, bo nie mam wyboru. A z
> kartonika wiadomo, ze najmniej zdrowe....

Trzeba by to jeszcze udowodnic. Ale niezaprzeczalnie picie mleka ma wiecej
minusow niz plusow, kiedys pilem dosyc duzo, ale wraz z rozwojem mojej
wiedzy zrezygnowalem. Po drugie nie sciemniajmy, ze pijac mleko dostarczamy
jakis duzych ilosci wapnia.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

8. Data: 2006-03-03 19:48:54

Od: "terrr" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba by to jeszcze udowodnic. Ale niezaprzeczalnie picie mleka ma wiecej
> minusow niz plusow, kiedys pilem dosyc duzo, ale wraz z rozwojem mojej

to podaj te minusy bo jestem ciekaw... same minusy wystarcza

9. Data: 2006-03-03 19:49:11

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dua68n$85f$1@inews.gazeta.pl...
> Roznym syfem mozna sie zarazic pijac surowe mleko. Zaprzeczysz?
Nie wiem, ja nigdy się syfem nie zaraziłam, a hektolitry mleka wypiłam, tak
jak salmonellą choć mnóstwo surowych jaj zjadłam. Jak gospodyni flejtuch, to
zdarzyć się może. Ale jak czysta i wie co to weteryniarz, to minimalne
szanse.

> Po drugie nie sciemniajmy, ze pijac mleko dostarczamy
> jakis duzych ilosci wapnia.

A kto tak twierdzi? Chyba tylko reklamy w TV i przemysł nabiałowe, typu D...
i inne. Ja piję, bo lubię, a kawa bez mleka to juz nie to samo;P

Pozdrawiam,
Akulka

10. Data: 2006-03-03 21:05:39

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Mar 2006 19:54:39 +0100, terrr napisał(a):

> dlaczego nie jest zdrowe... tak ogolnie i dlaczego to z kartonika?

O tym czy należy pić mleko czy tez nie toczyło się wiele dyskusji. Ja
zgadzam się z tym, że mleko krowie jest pokarmem dla cielaka, a nie dla
człowieka, który nie potrafi go odpowiednio przyswoić, a dodatkowo zatyka
jelita.
Mleko z kartonika jest poddawane procesowi UHT (Ultra High Temperature czy
jakoś tak) powoduje, że to co było pozytywne w mleku zostaje w znacznym
stopniu, a nawet całkowicie zniszczone.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Nadciśnienie - leki
Szyna NTI-TSS (zapobiega zaciskaniu zębów podczas snu)
PROTEST przeciw NFZ, jest coraz gorzej trzeba dalej protestować
laryngolog w warszawie
Bol wezlow chlonnych podczas spania