mleko a zołądek

11. Data: 2004-03-09 13:34:28

Temat: Re: mleko a zołądek
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Ale co bedziesz "rozmawiala" z jakims narkomanem ktory obraca sie w
> kregach ludzi ktorym "wanie" (co to znaczy LOL) z geby.

Jak już to "wania" - waniajet. Słówko pochodzenia zabużańskiego, które
często słyszałem u starszych osób z mojej rodziny pochodzących z tamtych
stron.

> Syty glodnego nie zrozumie.

Ostatnio robiłem sobie prawie tygodniową głodówkę i właśnie miałem ten
problem :) Tzn. mi się nie chciało jeść, a ludzie wkoło, szczególnie matka,
strasznie się przejmowali.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

12. Data: 2004-03-09 14:43:29

Temat: Re: WODA Z MÓZGU !!
Od: piotrpanek <W...@l...gazeta.PARISpl.ROME> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-03-09 13:51, w liście od osoby znanej jako Hektor było:

> Jedna propaganda chce zwalczyc druga. Kazdy niech pije mleko na tyle ile
> uwaza zeby pic!!!

Zgadzam się. Jak większości przedstawicieli "rasy białej", mleko mi nie
szkodzi i nie będę słuchał kaznodziejów twierdzących na podstawie
wątpliwych badań i objawień, że "mleko czyni kaleką" albo "dieta
optymalna jest optymalna"...

pzdr
piotrek

--
Co prawda, ZUS jest organizacją przestępczą,
ale na pewno nie jest to przestępczość zorganizowana

13. Data: 2004-03-09 15:01:44

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

charwel (Oo)==::: ( j...@w...pl ) napisał:

> I ciekawa jestem co o tym myślą inni
>
> Masło jest szkodliwe,margaryna jest szkodliwa,jajka są szkodliwe.
> Ludzie nie popadajmy w paranoje.
> Ostatnio w TV lekarz wypowiedział się że jajka bedzie na recepty wypisywał
> bo ludzie wzrok tracą :)
>
> zdroofka
>
> charwel :)
Mylisz się, masło jest zdrowe, a margaryna -be.
Jajka powinny być zjadane codziennie, ale ludzie się boją, bo "ktoś" kiedyś
powiedział, że to sam cholesterol;)))Brednie(!)
Iwona

14. Data: 2004-03-09 15:11:55

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula.p ( u...@p...fm ) napisał:

> [...]
239
3&powrot
> nie no nei wiedzialam zupelnie :) ale tak sobei pomyslalm teraz o moim
> bracie i o sobie
> oboje w tygodniu zlopiemy lacznie kilkanascie litrow mleka: na
> sniadanko, w ciagu dnia zamiast wody czy herbaty saczymy, na kolacje po
> 2-3 szklaneczki. Jakeis takei przyzwyczajenie. Brat pije znacznie wiecej
> niz ja, ale ostatnio tez zaczelam zwiekszac ilosc pitego mleka bo
> po prostu mi sie chce PIC MLEKO a nie wode czy herbate.

Znam to z autopsji...
Też byłam mlekopijką do czasu, kiedy zaczęło mi zdrowie szwankować.
Przerzuciłam się na śmietanę, po niej czuję sie syta, a przede wszystkim nie
mam problemów żołądkowych, trzustkowych itd.
Jeśli chodzi o mleko, to w miarę picia apetyt rośnie, tzn. nasila sie
pragnienie

15. Data: 2004-03-09 18:03:59

Temat: Re: mleko a zołądek (was: mleko a zo??dek)
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Mar 2004 10:12:25 +0100, na pl.sci.medycyna, charwel (Oo)==:::
napisał(a):

> Ostatnio w TV lekarz wypowiedział się że jajka bedzie na recepty wypisywał
> bo ludzie wzrok tracą :)

Coz - gdybys zobaczyl w jakich warunkach i z czego powstaja na fermach
jajka... To bys sie nie smial :(
Sama bardzo jajka lubie - ale takie prawdziwe, z wiejskiej kury.
Jaja fermowe, znoszone przez kury trzymane w stanie permamentnego stresu,
na "przestrzeni" wielkosci kartki z bloku tak ze ptak nie moze sie nawet
obrocic i jest lysy oraz pokryty ranami z powodu tragicznego stanu zdrowia,
karmiony chemiczna pasza uzupelniana "karma" z padlych ptakow -
smacznego...

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

16. Data: 2004-03-09 20:08:49

Temat: Re: mleko a zoůŕdek (was: mleko a zoł?dek)
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zdrowia,
> karmiony chemiczna pasza uzupelniana "karma" z padlych ptakow -

..nie, no oczywiście, że nie! Chodzi o te jaja, które znoszą kury hodowane
na wsi (bezstresowo - nie nękane nawet przez weterynarzy), karmione przez
hodowców zakupioną paszą (btw, z czego jest produkowana?), które chodzą
sobie swobodnie i mają szansę poszukać dodatkowych "witaminek" w trawie, na
polu posypanym nawozami, czy ew. na gnojowisku. To dopiero jest smaczne...

A.

17. Data: 2004-03-09 20:14:05

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2004-03-10 08:12:22

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jajka... To bys sie nie smial :(
> Sama bardzo jajka lubie - ale takie prawdziwe, z wiejskiej kury.

Popieram - najzdrowsze i najlepsze dla człowieka jest to, co jest naturalne.
Są oczywiście wyjątki (na przykład naturalnie żyjący tygrys nie jest taki
całkiem zdrowy dla człowieka ;-))

Pozdrawiam,
Rtek

19. Data: 2004-03-10 21:34:20

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Mar 2004 21:14:05 +0100, na pl.sci.medycyna, Agata napisał(a):

> ..nie, no oczywiście, że nie! Chodzi o te jaja, które znoszą kury hodowane
> na wsi (bezstresowo - nie nękane nawet przez weterynarzy), karmione przez
> hodowców zakupioną paszą (btw, z czego jest produkowana?),

Ciekawe ktory rolnik dokupuje az tak duzo paszy by kury stale nia karmic.
Najczesciej daje im po prostu ziarno, srute, resztki z posilkow.
A nawet jesli - to ta pasza do hodowli amatorskich jest najczesciej jak
najbardziej naturalna.

> które chodzą
> sobie swobodnie i mają szansę poszukać dodatkowych "witaminek" w trawie, na
> polu posypanym nawozami, czy ew. na gnojowisku.

Coz - kury rzadko sie snuja po polach posypanych nawozami - to nie sa ptaki
wedrowne. A co widzisz zlego w szukaniu przez kury pozywienia na
gnojowisku? Co widzisz zlego w jedzeniu przez kury tego co znajda w trawie?

>To dopiero jest smaczne...

Coz - kwestia podejscia.
Myslisz czym naturalnym nawozi sie truskawki i warzywa - np. ziemniaki,
buraki, marchew?
Na czym rosna pieczarki, boczniaki?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

20. Data: 2004-03-11 14:48:36

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tue, 9 Mar 2004 21:14:05 +0100, na pl.sci.medycyna, Agata napisał(a):
>

> Coz - kury rzadko sie snuja po polach posypanych nawozami - to nie sa
ptaki
> wedrowne.

Hmm... ..a skąd właściwie czerpiesz tę "wiedzę o kurach", co? Bo jeśli z
obserwacji podczas pobytu na wsi, to w indywidualnych gospodarstwach właśnie
tak jest. Kury chodzą po obejściu i po okolicznych polach, a rolnicy
indywidualni sypią nawozy w niemałych ilościach na pola (i nie są w tym
raczej przez nikogo kontrolowani)...

> A co widzisz zlego w szukaniu przez kury pozywienia na
> gnojowisku? Co widzisz zlego w jedzeniu przez kury tego co znajda w
trawie?

...to nie chodzi o to, czy widzę coś złego w takim odżywianiu się kur ;) A
raczej, że nie widzę jakiejś istotnej różnicy w odżywianiu naturalnym i
fermowym. Ładne żółtka jaja mogą zawdzięczać barwinkom dodawanym do karmy,
tak fermowej, jak i rolniczo - indywidualnej, bo do tego rolnicy mają także
dostęp. Ale myślę, że dyskusja robi się trochę OT...

> Pozdrawiam serdecznie
> Agnieszka Mockałło

pozdrawiam,
Agata

ALAT, AspAT, Gamma GT
TK odcinka szyjnego - lordoza, przepuklina...
zapalenie tęczówki
co wykryli u mojej córki?
Okulary - długa praca przy komputerze