młode kartofelki...

1. Data: 2003-05-09 12:10:31

Temat: Re: m?ode kartofelki...
Od: "Justyna - walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:
> Justyna - walkie! wrote:
> Nie. Sweter sobie uszyje ze swej welny :D

> Ot taki magik czary mary perpetum mobile ;-)
>
> ps. a czemu odkrywasz nicka? Niech nowi sie troche pomecza - kim jestes,
> a Ty tak na tacy ;-))))
>
> J ;-)

w sensie jak odkrywam? bo nie jarze?

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-09 12:20:48

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna - walkie! wrote:
> w sensie jak odkrywam? bo nie jarze?

Twoj nick u "nowych" powodowal czesto lapsusy bo nie wiedzieli - nie
wchodzac na strony www, czy nie czytajac jeszcze wiekszej ilosci
postow - czy jestes panią czy panem Walkie.

Podajac w nicku swoje imie, odpowiadasz juz na te zagadke ;-)

J ;-)

1. Data: 2003-05-09 12:40:02

Od: "Justyna - walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> [...]
> postow - czy jestes panią czy panem Walkie.
>
> Podajac w nicku swoje imie, odpowiadasz juz na te zagadke ;-)

o kuraki, a ja nie wiem skad sie moje imie tam wzielo!
zaraz usuniete zostanie :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-09 12:40:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> Podajac w nicku swoje imie, odpowiadasz juz na te zagadke ;-)
>

> J ;-)

lepiej? :-) o tak!

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-09 16:17:11

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003 11:43:48 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)
wrote:

>Sprobuj, zobaczysz.
>
>Wladyslaw

Probuje juz 9 lat...i poza wyjatkami gdzie brak doswiadczenia
zyciowego moze wplynac na zdrowie lub zycie , zdanie mojego syna ma
zasadnicze znaczenie w ksztaltowaniu jego zycia...i ja nie
narzekam...inni tez nie...
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-05-09 16:18:43

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 09 May 2003 14:40:40 +0200, "walkie!" <w...@w...net.pl>
wrote:

>U?ytkownik JurekA napisa?:

>lepiej? :-) o tak!

alez Justysiu ....
;->>>>>

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-05-09 16:20:21

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003 11:43:58 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)
wrote:

>Przedwczesnie dojrzalym? ;-)
>
>Wladyslaw

Nieee...raczej doceniajacym "jedyna prawdziwa sztuke"...;-))))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-05-09 16:28:22

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 May 2003 11:44:06 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw Los)
wrote:

> [...]
>fizjologiczna, a w sensie spolecznym obrzadkeim osadzonym w kulturze i
>tradycji, lecz ze jest przede wszystkim zaspakajaniem zachcianek i
>osobistych upodoban.
>
>Krotko mowiac, jest to element wychowywania aspoleczynch egoistow.
>Oczywiscie drobny element. Oczywiscie o niczym do konca nie przesadza.
>Ale uwazam, ze lepiej dziecko przy stole nauczyc, ze jego upodobania nie
>sa rzecza najwazniejsza na swiecie, niz pozniej miec do czynienia z
>kims, kto uwaza, ze w zyciu najwazniejsze jest to co on chce i inni

Jest to bardzo trzezwy punkt widzenia...i chyba slowem kluczowym jest
"nauczyc"...kwestie jak pozostawilbym jednak opiekunom...
;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-05-09 16:30:26

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Art(Gruby) napisał:

> alez Justysiu ....
> ;->>>>>
>

> Art(Gruby).

Plisssss ja tego tak nie cierpie!

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-09 16:30:40

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> Plisssss ja tego tak nie cierpie!

"teeee futerko jest lepsze, teeee futerko mieeeec wole..... "

to mowilem ja - Kiwaczek :)

- ?

... a tak sie mi przypomnialo ;-)

J ;-)