mnie z kf'ajeju za co...?dobra, niech sie odezwie ten\ta co ma mie w KF

From: performerka <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: mnie z kf'ajeju za co...?dobra, niech sie odezwie ten\ta co ma mie w KF
Date: Sat, 2 Apr 2011 13:25:44 -0700 (PDT)
<l...@a...pl.eu.org> <n...@a...pl.eu.org>
<q...@a...pl.eu.org> <t...@a...pl.eu.org>
<4...@a...pl.eu.org> <5...@a...pl.eu.org>
<3...@a...pl.eu.org> <9...@a...pl.eu.org>
<5...@a...googlegroups.com>
<0...@e...googlegroups.com>
<f...@e...googlegroups.com>
<4...@d...googlegroups.com>
<a...@u...googlegroups.com>
<in7dc9$hm5$1@inews.gazeta.pl>
<5...@d...googlegroups.com>
<2...@d...googlegroups.com>

On 2 Kwi, 21:47, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Oj tam oj tam. :)

> Dodam trzecie fy, mianowicie fantazje,
> ktorej Ci nie brakuje.

Aż boje sie myśleć, co w Twojej nomenklaturze
oznacza, ze mam fantazje - naświetlisz, prostym przykładem?

> Faktem jest (o, czwarte fy mamy ;), że owa
> fantazja czasem powoduje dla Cię nieziemsko
> fantazyjne klopoty i zamieszania, ale chyba
> nie umialabys bez niej funkcjonowac.

nie umiem zyc bez stymulacji tego tam szaro-rowego
pod kopólka. jak tylko m sie nudzi, czuje ze dogorywam. coz
taki ze mnie przypadek, ze nie umiem zadowolic sie oksytocynka
pomimo ze niebawem pol kopy w plecy huknie. :(
nie powiem zeby to bylo dobrze, ale pracuje nad tym
z big daddy

> Czyli, Ten Typ Tak Ma - i jusz.

musze sie kiedyś odwazyc porozmawiac z Toba na priva, bylaby
taka mozliwosc? jak nie to spoko

> A czytelnia, hmm, akceptuje, albo wrzuca Cie
> do KFa ;)

mnie w kf'ajeju, a za co, przeciez grzeczna jestem ;)))