mocowanie umywalki

następny post »
From: "TomaSz." <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: mocowanie umywalki
Date: Mon, 4 Feb 2008 10:53:46 +0100

Kolejny remontowy problem - wisi sobie umywalka szerokości 45 cm
zamocowana w betonie na kołkach fi 12 - rozstaw kołków ok. 24 cm.

Ma wisieć umywalka szerokości 55 cm z rozstawem kołków mocujących ok 29 cm.
No i nawet przy wykorzystaniu jednej z poprzednich dziur (szlag trafia
osiowość baterii, ale to można przeżyć i nieco zniwelować na krzywkach),
wygląda na to, że kolejną trzeba wiercić ok 5 cm obok poprzedniej.
A tu http://tinyurl.com/334tr9 (klik na "Dane techniczne") napisali, że
najbliższa następna dziura może znajdować się dopiero 12 cm od poprzedniej.

Jak to ugryźć - nie chcę mieć umywalki 12 cm wyżej/niżej :)
Domyślam się, że poprzedni otwór można czymś "załatać" wzmacniając ścianę
obok - pytanie czym?

Post poszedł przez pomyłkę na pręga i tam już dostałem jedną odpowiedź -
"Olej to" :) Są jakieś inne propozycje czy faktycznie się tym nie
przejmować.

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net