mój album na 7ya

1. Data: 2005-05-16 15:19:47

Temat: mój album na 7ya
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie go utworzyłam i wrzuciłam kilka zdjęć.
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Pikotek&
RubrID=84324
Systematycznie będą się pojawiały nowe zdjęcia moich prac i nie tylko :)
Pozdrawiam ciepło ze słonecznych Tychów
Aga

2. Data: 2005-05-16 16:19:46

Temat: Re: mój album na 7ya
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga z Tychów" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
RubrID=84324
> Systematycznie będą się pojawiały nowe zdjęcia moich prac i nie tylko :)

Slicznosci :) Czekamy na wiecej :)

Pozdrawiam
Weronika

3. Data: 2005-05-16 17:43:59

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem pod wrażeniem! Najbardziej podoba mi się abażur :) Sama mam zamiar
też zrobić, ale nie wiem, z jakich nici... Czy to musi być coś specjalnego?
Z czego Ty robiłaś?
Pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2005-05-16 18:09:13

Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł z abazurem pierwsza klasa ...:)) gratuluje pomysłowości..... prace
fajniutkie.....jak widze te wszystkie cudeńka to mam ochotę nauczyć sie
szydelkowania hihi :)...

Pozdrawiam Niuńka /Rzeszów/

5. Data: 2005-05-17 06:43:22

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem pod wrażeniem! Najbardziej podoba mi się abażur :) Sama mam zamiar
> też zrobić, ale nie wiem, z jakich nici... Czy to musi być coś
specjalnego?
> Z czego Ty robiłaś?

Ja robiłam to z bawełnianej Perły, ze starych zapasów mojej mamy. Niestety
nie orientuję się czy te nici są jeszcze dostępne na rynku. Ostatnio pojawił
się link z Allegro: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=51262902 .
Wydaje mi się że może to bć właśnie Perła, ale nie dam za to głowy.
Kosz wielkanocny wyszedł z Perły za wielki, tak, że nie mogłam go usztywnić,
dlatego stwierdziłam że może się nadawać na abażur, zwłaszcza że idealnie
pasował do plastikowego kołnierza :)
Pozdrawiam
Aga

6. Data: 2005-05-17 07:28:49

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.jak widze te wszystkie cudeńka to mam ochotę nauczyć sie
> szydelkowania hihi :)...

Na naukę nigdy za późno :) Ja się nauczyłam dopiero w zeszłym roku i nawet
moje ukochane jak dotąd druty poszły w kąt :)

Pozdrawiam
Ola

7. Data: 2005-05-17 07:29:22

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie go utworzyłam i wrzuciłam kilka zdjęć.
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Pikotek&
RubrID=84324

No ,Aga ,nareszcie twoje prace doczekały się upublicznienia :)
A tak wogóle to wrzuć tam torebkę szydełkową i spódnicę ,bo są śliczne.

Marzena

moje prace
http://tinylink.com/?UIOelaeqDb

8. Data: 2005-05-17 09:23:23

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów napisała, a Anngo odpisuje

> [...]
RubrID=84324
> Systematycznie będą się pojawiały nowe zdjęcia moich prac i nie tylko :)

Oj jak sie ciesze!!!
Jak sobie ogladam takie cudenka, to od razu mam wiekszy zapal do dziergania.
Dodam do ulubionych i bede sie motywowac
(ostatnio druty i szydelko ustapily miejsca farbom, lakierom i serwetkom :)

Prosze wysciskac, podrapac za uszami i po brzuszku Lare i Bazyla. Hau hau!!!

Pozdrawiamy,

Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic
**************************************
Obsesja? - Sesja nad rzeka Ob!

9. Data: 2005-05-17 20:52:46

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W?a?nie go utworzy?am i wrzuci?am kilka zdj?ae.
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Pikotek&
RubrID=84324
> Systematycznie b?d? si? pojawia?y nowe zdj?cia moich prac i nie tylko :)
> Pozdrawiam ciep?o ze s?onecznych Tychów

Aga, Twoje wyroby sa przecudne!
z niecierpliwoscia czekam na zapelnienie katalogu: Bluzki, sweterki, topy
:))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

10. Data: 2005-05-18 10:22:03

Temat: Re:OT mój album na 7ya
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odezwij sie,prosze, do mnie na priva.
Wysłałam 5 maili,i nie wiem,czy cos dostałas.

--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

różnice w numeracji szydełek
szydełkowa czapeczka na lato
niebieska czapeczka[szydełko]