monogamia

1. Data: 2003-06-18 16:31:22

Temat: Re: monogamia
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Jun 2003 23:59:49 +0200, <c...@w...pl> wrote:

>O to się kłocić nie będę bo Cie nie znam :-)
>Tylko pozazdrościć!
>A mogę spytac w jakim jesteś wieku? :-)

Możesz. :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-06-18 16:32:41

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 09:42:04 +0200, "tren R"
<t...@2...antiszpamior.pl> wrote:

>;-D
>
>to juz jest perwersja, ale co na to matka natura?

Człowiek perwersyjnym jest. Ze swej istoty. :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-06-18 16:33:21

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 01:54:35 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

>Nie. Nie są. Są częścią abstraktu, wyobrażeń, nigdy rzeczywistością.

Rozumiem, że Twoje wyobrażenia są nierzeczywiste.

>Nieprawda. W przyrodzie wszystko jest takie jakie być powinno inaczej
>nie byłoby zachowanej równowagi i cały układ by się rozsypał, czyli przestałby
>istnieć.
>To ludzkie wymysły są zwykle nie takie jakiego konia widać.

Jedną ze szczególnych cech człowieka jest jego zdolność do tworzenia
przestrzeni autonomicznych względem przyrody/natury. Ot, taka
moralność: nie ma jej w przyrodzie, jest wykreowana przez ludzi, a
jednak odgrywa niesłychanie istotną rolę w samorozumieniu człowieka.
Istota ludzka buduje swój sztuczny (nienaturalny) świat, który
przesądza o jej życiu.

>To zapytam ponownie - może ktoś podniesie wreszcie rękę... :
>- dla kogo ideałem jest posiadanie w życiu tylko jednej jedynej
>partnerki/partnera seksualnego i bycie dla tegoż partnera ?
>- kto mający wielu partnerów w życiu seksualnym żałuje braku swojej monogamiczności?

Majstrujesz przy definicji "monogamii". Najlepszym kryterium trafności
definicji jest jej możliwie najszersza akceptowalność. W
rozpowszechnionym rozumieniu, zmiana partnerów nie wyklucza
nastawienia monogamicznego, gdyż pod pojęciem "monogamii" rozumie się
stałe współżycie dwóch osób (nawet jeśli nie trwa przez całe życie).

OK. Podniosę tę rękę. Dla mnie jest to ideał. :-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-06-18 16:35:38

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cb31fv0uu4ep9fh6a7om9ovd0dmrnlcovq@4ax.com...

> Człowiek perwersyjnym jest. Ze swej istoty. :-)

ciekawe....... :))
kto jeszcze tak uważa?

pozdrowienia

perwersyjna Natalia ;))

1. Data: 2003-06-18 16:36:07

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe w takim razie jak w rzeczywistości nazywają się relacje nK
nM ?

komuna
;-)))

Qwax

1. Data: 2003-06-18 16:38:17

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> może żeby losu nie kusić
> :))

cała frajda w 'życiu na granicy'
;-)))

> nie chcę go zmieniać :))
> na lepszy model

To zmień - na 'odpowiadający...'

> wyganiasz mnie? ;))

Jak widać nie!!!

> a już nie zdurniałam, co?

nie - aczkolwiek pojawiają się pierwsze symptomy
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-06-18 16:40:10

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> cała frajda w 'życiu na granicy'
> ;-)))

bardzo lubię żyć na granicy
niestety bliskie mi osoby nie pochwalają mojego granicznego stylu życia
no i łatwo pewną granicę przekroczyć
i wtedy to już z górki, na sam dół, szybciutko, :))
powieść dla kucharek Zofii Nałkowskiej?;))?

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-06-18 17:08:58

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" w news:bcmr6b$8cj$1@news.onet.pl napisał(a):

> 1. czy monogamia jest czymś dla człowieka naturalnym
> czy raczej nabytym kulturowo?

Kulturowo

> 2. czy można zdradzić swojego partnera niefizycznie?
> nie przez seks?

Tak

> 3. czy gdyby wasz partner/ka oświadczył/a, że idzie na
> spotkanie z znajomym/ą przeciwnej płci (tylko żeby
> pogadać) pozwolilibyście?

Tak

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-06-18 17:29:36

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jun 2003 18:35:38 +0200, "Natalia"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>perwersyjna Natalia ;))

:-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-06-18 17:31:57

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" w news:bcp6b7$iqc$1@news.onet.pl napisał(a):

> nie byłem nigdy zazdrosny o swoją kobietę,
> zawsze mi schlebiało to, że jest atrakcyjna dla innych.
> (...) Eskimosi do dziś dnia praktykują obyczaj oddawania
> żony na noc gościowi.

Wiec rozpisz grafik dla mezczyzn z ulicy (lub znajomych), kiedy z Twoja
partnerka moga sie przespac i pekaj z dumy, ze ma takie wziecie.

kompromis 31720
link
jak to zmienic?
psychoterapia w nerwicy lekowej