monogamia

1. Data: 2003-06-18 12:23:06

Temat: Re: monogamia
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mi sie jakos nadal z trudem miesci w glowie 'zwiazek otwarty' -
cos w tym
> mi zupelnie nie pasuje,

To oddziel (myślowo) zaangażowanie ekonomiczno-uczuciowe od
wyłączności seksu.

Qwax

1. Data: 2003-06-18 13:03:37

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Pisz co chcesz .. moim zdaniem jest coś pięknego w małej zazdrości
;-)

Też tak uważam - nie ma nic piękniejszego niż wbić w serce mały
sztylecik i patrzeć jak powoli zdycha ukochana osoba

== Sadysta ==
(d.Qwax)
Ps. -napisałem w pierwszej osobie jedynie w celu podniesienia
ekspresji wypowiedzi - w kwestii zazdrości zgadzam sie z Arkiem

1. Data: 2003-06-18 13:07:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> czytam was i
> tylu ciekawych rzeczy się dowiaduję :))
> a co do tych spotkań z panami, pracuję nad sobą
> usiłuję się ograniczać, hehe :))

Po co?? !!!!

> wczoraj olałam zaproszenie kolegi na wspólną pogawędkę
> trochę żalu zostało, ale
> trening czyni mistrza

Jeden ... trenował konia w niejedzeniu. Prawie mu się udało - koń już
prawie nic nie jadł tylko zdechł

> nie chcę sprawiać przykrości mojemu chłopakowi

Jeżeli mu to sprawia przykrość to go zmień (albo zmień go wewnętrznie
albo 'zmień na lepszy model")

> tak naprawdę myślę, że takie spotykanie się w cztery oczy z różnymi
> mężczyznami
> nie jest z mojej strony do końca ok wobec mego faceta

No jeżeli tak to czarczaf na twarz, pas cnoty na d... i poszła z
Internetu 'tej siedziby szatana'

Pozdrawiam
Qwax
Ps. Mam nadzieję że nie zdurniejesz ;-)))

1. Data: 2003-06-18 13:09:15

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Też tak uważam - nie ma nic piękniejszego niż wbić w serce mały
> sztylecik i patrzeć jak powoli zdycha ukochana osoba
> == Sadysta ==

Nie róbcie ze mnie herod baby! ;-)

> (d.Qwax)

qwax kojarzy mi się z kaczuszką :-)

> Ps. -napisałem w pierwszej osobie jedynie w celu podniesienia
> ekspresji wypowiedzi - w kwestii zazdrości zgadzam sie z Arkiem

Typowe... męska solidrność ;-)

m.

1. Data: 2003-06-18 13:42:35

Od: " ziemiomorze" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...Q> napisał(a):

> cos w tym
>
> To oddziel (myślowo) zaangażowanie ekonomiczno-uczuciowe od
> wyłączności seksu.

Oddzielic intymnosc i zaangazowanie od namietnosci?
Granice miedzy nimi sa - ale bardzo cienkie. Troche to sie laczy jedno z
drugim,
nie rozumiem tego, bo nie chce, mysle - ale dzieki za rade -

ziemiomorze

1. Data: 2003-06-18 14:14:13

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie róbcie ze mnie herod baby! ;-)

A czy mogę Ci coś zrobić?
;->
No dobra 'z Ciebie' ;-)))

> qwax kojarzy mi się z kaczuszką :-)

Mnie też ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-06-18 14:34:48

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy mogę Ci coś zrobić?
> ;->
> No dobra 'z Ciebie' ;-)))

wrrr..

> Mnie też ;-)))

kwa kwa ;-)

m.

1. Data: 2003-06-18 15:01:31

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:
> Sprawdz se w slowniku.

No sprawdziłem :)

> Poliandria to przypadek malzenstwa 1K z nM.

Tu się zgadzam, dałem złe słowo.

> Poligamia to ogolnie przypadki malzenstwa (zwiazku) nM z nK.
> Rownoczesnie. ;)

A tu widziałem w definicji 1M z nK lub 1K z nM.

Ciekawe w takim razie jak w rzeczywistości nazywają się relacje nK nM ?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-06-18 15:24:27

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co?? !!!!

może żeby losu nie kusić
:))

> Jeżeli mu to sprawia przykrość to go zmień (albo zmień go wewnętrznie
> albo 'zmień na lepszy model")

nie chcę go zmieniać :))
na lepszy model

> No jeżeli tak to czarczaf na twarz, pas cnoty na d... i poszła z
> Internetu 'tej siedziby szatana'

wyganiasz mnie? ;))

> Ps. Mam nadzieję że nie zdurniejesz ;-)))

a już nie zdurniałam, co?

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-06-18 16:11:29

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ciekawe w takim razie jak w rzeczywistości nazywają się relacje nK nM ?

rzeczy o ktorych sie nie mowi nie potrzebuja nazwy ;)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

kompromis 31720
link