mrożenie

1. Data: 2000-06-14 12:24:21

Temat: mrożenie
Od: "Jarek" <n...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

szukam informacji na temat mrożenia różnych pyszności...

np. truskawki mrożę na razie tak: lekko miksuję (tak na grubo, bo w całości
po rozmrożeniu i tak mi się rozpaprają) i wlewam do kubeczków i siup -
lodóweczka. Może macie lepszy sposób?

A jak mrozić bób, kalafior, brokuły i fasolkę szparagową?

Jarek

1. Data: 2000-06-14 12:42:28

Temat: Re: mrożenie
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a) w wiadomości: <8i7t12$jqa$1@info.cyf-kr.edu.pl>...
>hej,
>
>A jak mrozić bób, kalafior, brokuły i fasolkę szparagową?

Kalafiora i fasolke szparagowa trzeba najpiere blanszowac - tzn pogdotowac
ciut i wstudzic.
to zamo z papryka.

Swietnie udaja sie pomidory,
pozeczki, agrest, i inne jagodowe - pyszne kompoty pozniej z nich wychodza

Marek

1. Data: 2000-06-16 06:25:36

Temat: Odp: mrożenie
Od: "Krzysztof K" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:U4L15.9634$D...@n...tpnet.pl...

> [...]
>
> Swietnie udaja sie pomidory,
> pozeczki, agrest, i inne jagodowe - pyszne kompoty pozniej z nich wychodza

Hej!

To ja poprosze o przepis na kompot z pomidorow!!

Pozdrawiam

Krzysztof

jaka kuchenka mikro na prezent
ciasto z makiem - prosba
do Konrada
RE: kuchenka mikrofalowa - kukurydza
Witam wszystkich! - tabela kaloryczności