jaka kuchenka mikro na prezent

1. Data: 2000-06-14 11:34:10

Temat: jaka kuchenka mikro na prezent
Od: "Malgorzatka" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko sie nie zloscie, ze to nie o gotowaniu, ale przeciez z tym zwiazane.
W lipcu moja przyjaciolka bierze slub i po lekkim jej wybadaniu wiem, ze
ucieszylaby sie bardzo z prezentu - kuchenka mikrofalowa (jest w ciazy, wiec
do podgrzewania zupek..).
Czy mozecie mi poradzic jaka kupic. Specjalnie sie na tym nie znam (ja
uzywam tylko czasem do podgrzania jakiejs wczesniej przygotowanej potrawy),
ale podobno w tych nowoczesnych modelach to i ciasto mozna upiec..
W kazdym razie mam do wydania okolo 800 zl i chcialabym kupic jej cos
porzadnego i ladnie wygladajacego. Najlepiej z grilem (niezle brzmi). No i
bez zbednych bajerow, zreszta za ta cena chyba i tak ich nie daja.
Poradzcie, prosze. Moze macie w domu takie cudo i jestescie z niego
zadowoleni.
Mieszkam w Warszawie, wiec ewentualnie jesli ktos kupowal rowniez tutaj - to
prosze o nazwe sklepu.
Z gory wielkie dzieki,
Malgorzatka

1. Data: 2000-06-14 12:30:10

Temat: Re: jaka kuchenka mikro na prezent
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzatka napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>W lipcu moja przyjaciolka bierze slub i po lekkim jej wybadaniu wiem, ze
>ucieszylaby sie bardzo z prezentu - kuchenka mikrofalowa (jest w ciazy,

Co to jest:
Male rozowe i puka w szybke od mikrofalowki....? ;-))))))))))

> [...]
>bez zbednych bajerow, zreszta za ta cena chyba i tak ich nie daja.
>Poradzcie, prosze. Moze macie w domu takie cudo i jestescie z niego

Tez sie przymiezam do zmiany modelu - fajne sa wynalazki Panasonica - ale
ludzie mowia ze nie sa najwyzszej jakosci
Za 800 to widzialem tylko jakies DU i Clatronic - ale nie mam do tego
zaufania - a poza tym to talie male rozmiary

Marek

1. Data: 2000-06-15 14:08:36

Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M.W. <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mVK15.9574$D...@n...tpnet.pl...

zwiazane.

> ostatnio kupowalem , przeznaczylem duzą kase ale i tak wybralem dosyc
prosty model
bez zadnych bajerow za bajery trzeba extra placic a i tak sie ich nie
wykorzystuje
moja ma grill, micro, combi, wlacznik czasowy i pokr. mocy, jest
estetyczna i to naprawde wystarczy!

1. Data: 2000-06-15 21:30:50

Temat: Odp: jaka kuchenka mikro na prezent
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej z grilem (niezle brzmi). No i
> bez zbednych bajerow, zreszta za ta cena chyba i tak ich nie daja.
> >
> Z moicg doświadczeń wynika, że właśnie grill to taki zbędny bajer, jeśli
się do czegoś nadaje, to chyba do suszenia chleba (nie mylić z grzankami).
Tak to wygląda u mnie, mam dość porządny model Whirlpoola.

Natalia

1. Data: 2000-06-16 07:32:42

Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzatka wrote in message ...
>Czy mozecie mi poradzic jaka kupic. Specjalnie sie na tym nie znam (ja

Zauwazylem, ze najwazniejsza jest prostota obslugi.
Denerwuja mnie wynalazki z milionami przyciskow ktore trzeba przelaczac w
okreslonej kolejnosci.
Moja mikrofala ma:
1) Pokretlo do wybierania trybu pracy ( cztery poziomy mikrofalowania,
combi, grzalka)
2) Pokretlo do wybierania czasu - minutnik
3) Pokretlo do wybierania temperatury - przy trybach z grzalka.

I to wystarcza.

--
Michal.

1. Data: 2000-06-16 09:08:18

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia napisał(a) w wiadomości: ...

>się do czegoś nadaje, to chyba do suszenia chleba (nie mylić z grzankami).
>Tak to wygląda u mnie, mam dość porządny model Whirlpoola.

A ja wlasnie oprocz podgrzewania, uzywam mikrofalowki do zapiekania - i tu
sie przydaje grill - Lasagne, kalafior zapiekany pod beszamelem, rozne
risotta i zapiekanki makaronowe...
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

1. Data: 2000-06-16 12:32:21

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <n...@i...pl>

> się do czegoś nadaje, to chyba do suszenia chleba (nie mylić z grzankami).
> Tak to wygląda u mnie, mam dość porządny model Whirlpoola.

Ja mam Samsunga - grzałka "grila" jest świetnie dostępna dla np. kipiejącego
mleka czy ryżu (raz tylko próbowałam i nigdy więcej takich eksperymentów
;-)), a dla mnie - w celu wyczyszczenia - już nie. Efekt jest taki, że po
włączeniu grzałki wszystko się pali, dym leci i trzeba wyłączyć.
Zatem Samsunga z grilem nie polecam (a - jest jeszcze termostat który
wyłącza grzałkę przy temperaturze ok. 75st - tak mniej więcej po 7 minutach,
nawet grzanka z serem się nie przypiecze).
Za to bardzo tania była ta kuchenka ;-)

1. Data: 2000-06-16 14:37:51

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@e...elblag.pl> wrote in message
> [...]
| który wyłącza grzałkę przy temperaturze ok. 75st - tak mniej więcej po 7
| minutach, nawet grzanka z serem się nie przypiecze).

To jakaś pomyłka, nie kuchenka. Miałem Sharpa, teraz whirlpoola i żadej z
tych przypadłości nie miałem. A grzanki, zapiekanki i inne takie wychodzą
świetne. Dzięki termoobiegowi (w Sharpie nazywało się to konwekcją) mam
namiastkę dobrego piekarnika, którego nie posiadam.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2000-06-17 11:20:59

Od: "Darek" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natalia <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eWb25.16555$D...@n...tpnet.pl...

> Z moicg doświadczeń wynika, że właśnie grill to taki zbędny bajer

> a z moich wynika ,ze wlasnie grill jest niezbedny. Dajmy na to pizza,
uzywajac tylko mikrofalowki
wychodzi gumowata a po paru min robi sie twarda , Poza tym w sprzedazy jest
mnostwo polproduktow np.
paszteciki, hot-dogi, a ostatnio pokazaly sie mrozone niewypieczone bulki -
masz ochote na 1 szt wkladasz do mikro nastawiasz grill ,czekasz 5 min i
masz cieple i chrupiace jak z piekarni, nie musisz wiec do jednej buleczki
rozgrzewac piekarnika do 220 oC na co tracisz kase i czas.
Pozdro Darek

1. Data: 2000-06-20 07:52:19

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

> [...]
> świetne. Dzięki termoobiegowi (w Sharpie nazywało się to konwekcją) mam
> namiastkę dobrego piekarnika, którego nie posiadam.

Też tak myślałam, oddałam do reklamacji - po miesiącu (!!!) oddali z opisem
że to taka uroda kuchenki i specjalnie te grzałki się wyłączają :-(

ciasto z makiem - prosba
do Konrada
RE: kuchenka mikrofalowa - kukurydza
Witam wszystkich! - tabela kaloryczności
Montignac-pytanko