Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-for-mai
l
From: "Cantor" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: myslenie i destrukcja
Date: Sat, 10 Mar 2001 12:52:14 +0100
Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
Lines: 21
Message-ID: <98d4hg$der$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
NNTP-Posting-Host: p201.ha.pwr.wroc.pl
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:76452
Ukryj nagłówki
Witam Wszystkich.
Czy zastanawialiscie sie nad takim problemem - a moze gdzies o tym
czytaliscie?
Mowi sie, ze uczac sie i zdobywajac wiedze rozszerzamy swoje horyzonty. W
czasie procesu uczenia mozg sie falduje i stajemy sie bardziej madrzy. Z
drugiej strony czy nie moze byc efektu odwrotnego tzn. ktos za intensywnie
pracuje umyslowo przez jakis dlugi czas i zauwaza ze coraz ciezej przychodza
mu zmagania naukowe. Czy aby nie "pali" polaczen nerwowych gdy tak za
"mocno" pracuje - zamiast je budowac. Pisze to w kontekscie artykulu, ktory
kiedys przeczytalem o tym. Nie pamietam szczegolow. Moze ktos zaobserwowal
cos takiego.
Mysle ze jest to ciekawe i warte glebszej analizy. A moze jest to
spowodowane tym ze osiagnelismy szczyt swoich mozliwosci umyslowych.
Jakie sa Wasze opinie?
Pozdrawiam
Cantor
|