na którym piętrze jest już cicho?

1. Data: 2005-04-13 20:22:58

Temat: na którym piętrze jest już cicho?
Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sytuacja:
blok 6 pięter, na przeciwko taki sam,
po między nimi ulica szeroka na 2+2pasy+chodniki,
głośna (tramwaj, tiry) - zadnych drzew.

na którym piętrze ten hałas nie będzie już słyszalny?
3?4?5?

2. Data: 2005-04-13 20:36:13

Temat: Re: na którym piętrze jest już cicho?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To Pisał Romek pisze w news:d3jv2i$n1a$1@news.dialog.net.pl

> na którym piętrze ten hałas nie będzie już słyszalny?
> 3?4?5?

Przy otwartym czy zamkniętym oknie? Na V przy zamkniętym nic nie
słychać, ale podejrzewam, że na innych tak samo. Przy otwartym -
słychać dość dobrze.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

3. Data: 2005-04-14 06:22:21

Od: "Kalina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To Pisał Romek pisze w news:d3jv2i$n1a$1@news.dialog.net.pl

Na 11 przy zamkniętym oknie nie słychać, a przy otwartym jest dość głośno.
Słychać zwłaszcza tramwaje i "mądrych" kierowców ruszających z paleniem gumy
ze świateł.

Kalina

4. Data: 2005-04-14 09:03:03

Od: Adrian <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina napisał(a):

> [...]
> Słychać zwłaszcza tramwaje i "mądrych" kierowców ruszających z paleniem gumy

Przy otwartym oknie to nawet na 17 p. słychać ulicę w moim przypadku
katowickie rondo

Adrian

5. Data: 2005-04-14 09:47:19

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

To Pisał Romek wrote:
> sytuacja:
> blok 6 pięter, na przeciwko taki sam,
> na którym piętrze ten hałas nie będzie już słyszalny?

Moje odczucie jest takie, ze im wyzej, tym gorzej.
Latem, gdy sie chce otworzyc okna...
8. pietro w podobnej sytuacji... Traumatyczne przezycie.

Dominika
--
unikatowa biżuteria i srebro użytkowe
http://rakowska.pl/

6. Data: 2005-04-14 11:43:25

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d3jv2i$n1a$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
> po między nimi ulica szeroka na 2+2pasy+chodniki,
> głośna (tramwaj, tiry) - zadnych drzew.
>
> na którym piętrze ten hałas nie będzie już słyszalny?

mieszkałem w Łodzi przy drodze krajowej nr 1 (Gdańsk - Katowice).
Wieżowiec 20 metrów od trasy, IX piętro, stara stolarka okienna, okna na
trasę.
Było cicho tylko od ok. 22:30 do 4:30 nad ranem (niezależnie od otwarcia
okien) i wtedy uczyłem się do egzaminów na studiach :)

Myślę też, że sporo zależy od Twojej indywidualnej odporności na hałas
(poziom który dla mnie jest nie do zniesienia Ty możesz spokojnie
tolerować).

rokko

Wkretaki akumulatorowe
Rolety
poszukiwany parkieciarz _ w-wa
Zmywarka wolnostojąca Bosch - jak zabudować pod blatem ?
oddam mapę