na mamusię zawsze można liczyć

11. Data: 2004-01-06 00:17:18

Temat: Re: na mamusię zawsze można liczyć
Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy uwazasz, ze mama nie moze miec odrebnego zdania niz ty?
> i nie moze tego wyrazic, szczegolnie corce?

A czy matka nie powinna byc wzorem tego jak sluchac?

12. Data: 2004-01-06 07:47:18

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] czy uwazasz, ze mama nie moze miec odrebnego zdania niz ty?
> i nie moze tego wyrazic, szczegolnie corce?

Ach jej, oczywiście, że może. Jednakże automatyczne zakładanie, że
w_każdym_ konflikcie postawa drugiej strony jest w pełni uzasadniona, a
moja nie, a jeśli nawet przypadkiem jest, to i tak powinnam ustąpić, bo
[siedemdziesiąt siedem argumentów klasy "może on miał zły dzień"/"będzie
jej przykro"] - IMHO nie podpada pod odrębne zdanie.

No dobra, ja wiem, z czego to wynika akurat u mojej mamy, ale nie
zmienia to faktu, że to "dołączanie do nagonki" działa mi na nerwy. Nie
bardzo, bo duża jestem i bez mamusinego pogłaskania po główce jakoś
sobie radzę, ale jednak.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

13. Data: 2004-01-06 09:13:06

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy matka nie powinna byc wzorem tego jak sluchac?

Eee, tam - "wzorem".
Matka człowiek jak każdy inny. Też może mieć swój zły dzień, chandrę, albo
bolesną miesiączkę.
W sumie wydaje mi sie ze niepokojące jest zarówno to, jeśli się we wszystkim
zgadza, jak i wtedy jak się ze wszystkim nie zgadza.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2004-01-06 09:15:20

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A czy matka nie powinna byc wzorem tego jak sluchac?

Że powtórzę za Basią - eee,tam - "wzorem" ;) Ale mogłaby się trochę
przykładać :)

Pozdrawiam
Hanka, w pełni zgadzająca się ze zdaniem "matka też człowiek"
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

15. Data: 2004-01-06 09:19:50

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> ...że stanie po przeciwnej stronie :))) Wasze też tak mają? Bo ja od
> dłuższego czasu usiłuję sobie przypomnieć, kiedy moja mama przyznała mi
> rację albo nie doradziła ustąpienia czy pogodzenia się z losem i wiecie
> co? Jakoś nie daję rady :)

Jasne, że tak mają. Moja matka, choćby czarno na białym miała, że ja mam
rację, w życiu się nie przyzna, że się pomyliła. Już prędzej "ogłuchnie i
oślepnie".
Za to ojciec miał odwrotnie...
Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

16. Data: 2004-01-06 10:09:40

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy matka nie powinna byc wzorem tego jak sluchac?

niekoniecznie, to przecież normalny człowiek - zresztą zobaczysz ja sam
zostaniesz matką ;-))))

--
Sławek
www.slav.civ.pl

17. Data: 2004-01-06 13:55:23

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisalem wzorem dla przeciwstawienia sporego braku zrozumienia.
Jakby nie patrezc matka gra w rodzinie role osoby dajacej bezpieczenstwo i
schronienie a ojciec pomaga "wyjsc w swiat". Oboje daja wsparcie. Oczywiscie
realnie role te sie mieszaja. Nie moze jednak byc tak ze to dziecko jest tym
ktory slucha i rozumie a rodzice nawet nie chca sie od niego tego nauczyc.

18. Data: 2004-01-06 14:02:48

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]Nie moze jednak byc tak ze to dziecko jest tym
> ktory slucha i rozumie a rodzice nawet nie chca sie
> od niego tego nauczyc.

Nie sposób zaprzeczyć.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

19. Data: 2004-01-06 21:33:55

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>
wrote in message news:btbcsf$gii$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ...że stanie po przeciwnej stronie :))) Wasze też tak mają?

Maja maja ;-)

> Bo ja od
> dłuższego czasu usiłuję sobie przypomnieć, kiedy moja mama przyznała mi
> rację albo nie doradziła ustąpienia czy pogodzenia się z losem i wiecie
> co? Jakoś nie daję rady :)

Ja znalazlam idealne (dla mnie) rozwiazanie: zaprzyjaznilam sie z kobieta
niewiele mlodsza od mojej mamy, ktora tez ma dzieci niewiele ode mnie
starsze, a wiec i duze doswiadczenie w rozmowach z takimi jak ja ;-) Ona
wlasnie potrafi mnie wesprzec, dobrze doradzic wlacznie z typu ustapienie
czy pogodzenie sie z losem, daje sie wyplakac no i jest po prostu bomba :-)
A, jak trzeba to i skrytykuje, nie zgodzi sie i "nakrzyczy" ;-) ale z jej
strony kazda uwaga jest na wage zlota :-)
Kasia
Ps. Ze tez nie mozna sobie wybrac rodziny, poza mezem oczywiscie ;-)

20. Data: 2004-01-07 01:04:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Specyjal" <s...@o...pl> wrote in message news:btdsuc$gud$1@news.onet.pl...

> A czy matka nie powinna byc wzorem tego jak sluchac?

a co ma piernik do wiatraka. sluchac a zgadzac sie
to dwie rozne rzeczy.
iwon(k)a

[spam] prawa dla homo
Rozejście i 6-latek