naczynka - znowu pytam :-(

1. Data: 2003-05-29 09:15:41

Temat: naczynka - znowu pytam :-(
Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Kobietki,
prosze o informacje szczegolnie te z Was, ktore juz zamykaly kiedys naczynka
(na twarzy) i powiedza mi cos o gojeniu po. Juz prawie mija miesiac od
kiedy bylam u doktorki na zamykaniu i niestety nie jestem sliczna i gladka,
tylko w miejscu naczynek zostaly widocznie ciemniejsze slady (blizny? a moze
to jeszcze jakos zniknie?). Szczerze - gdybym wiedziala ze takie cos mi po
tym zostanie, to nie wiem - pewnie bym sie nie zdecydowala na zamykanie :-(A
moze metoda zamykania miala znaczenie? Dodam ze oczywiscie przestrzegalam
zalecen po zabiegu - zadnego slonca, szorowania policzkow, krem tylko z
filtrem, cierpliwie czekalam az strupki same odpadna, i tak dalej... a teraz
nie wiem - czy blad w sztuce, czy moj blad, czy tak po prostu ma byc?
Napiszcie prosze jak to z tym jest. Z gory dziekuje za slowa otuchy ;-)

Pozdrawiam,

A.

1. Data: 2003-05-29 12:52:35

Temat: Re: naczynka - znowu pytam :-(
Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czesc Kobietki,
> prosze o informacje szczegolnie te z Was, ktore juz zamykaly kiedys
naczynka

A ja bym była wdzięczna za podanie ceny takiego zabiegu. No i słyszałam, ze
powinno robić się go na jesieni (po ustąpieniu upałów, a przed nastaniem
mrozów). Pozdrawiam

1. Data: 2003-05-29 14:32:10

Od: "Pchla Szachrajka" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abigail" napisał":
> [...]
> nie wiem - czy blad w sztuce, czy moj blad, czy tak po prostu ma byc?
> Napiszcie prosze jak to z tym jest. Z gory dziekuje za slowa otuchy ;-)

Hejeczka :)
Moja mama miała zamykane naczynka na nosie (ciekłym azotem, u dermatologa) i
też bardzo długo się jej to goiło, ślad był jeszcze widoczny jeszcze gdzieś
przez miesiąc. Teraz jednak ma już nosek bez żadnych przebarwień więc może i
w twoim przypadku trzeba uzbroić się w cierpliwość :)
Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2003-05-29 15:49:21

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem - czy blad w sztuce, czy moj blad, czy tak po prostu ma byc?
> Napiszcie prosze jak to z tym jest. Z gory dziekuje za slowa otuchy ;-)

Podobno duze znaczenie ma laser, a dokladnie jego jakosc. Norma jest ze
naczynka powinny sie zamknac do 6 tyg. Jezeli u Ciebie to nie wystapi to
widocznie powinnaa zabieg powtorzyc. Mam nadzieje ze zabieg robilas w
gabinecie u dermatologa a nie u kosmetyczki

1. Data: 2003-06-02 09:17:49

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dziewczeta, dzieki za odzew.
Moze sama zrobilam sobie krzywde chcac oszczedzic i zamknac naczynka
tradycyjnym sposobem, a nie laserem? :/ juz nie wiem :-(
A cena kszatltuje sie od kilkudziesieciu zlotych (za zamyknaie pradem), do
kilkuset za laser. Wszystko zalezy od gabinetu i ilosci naczynek. To prawda,
zalecane jest aby taki zabieg wykonywac w porze roku o umiarkowanych
temperaturach - a wiec wiosna lub jesienia.

Pozdrawiam
(na smutno)

A.

kosmetyki szwedzkie
Jak pozbyc sie krost, wagrow itp
Gliss Kur "jedwabisty połysk"?
apis
Problem z wrastającymi włosami na męskiej buzi