nadmierne gazy.

1. Data: 2003-10-22 16:33:00

Temat: nadmierne gazy.
Od: "cetka ." <c...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

gastrolog poradzil mi brac na noc 2-3m tabletki trilacu, zeby uregulowac
nadmierne gazy. jak na razie, to jest ich jeszcze wiecej. czy ktos z was
poradzil sobie za tym nieprzyjemnym problemem?

2. Data: 2003-10-22 16:47:01

Temat: Re: nadmierne gazy.
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cetka ." <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> gastrolog poradzil mi brac na noc 2-3m tabletki trilacu, zeby uregulowac
> nadmierne gazy. jak na razie, to jest ich jeszcze wiecej. czy ktos z was
> poradzil sobie za tym nieprzyjemnym problemem?

Oczywiście. Wzdęcia, gazy, kolki, zgaga, nadkwasota - to objawy które
ustępują już w pierwszych dniach po zastosowaniu diety optymalnej.

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

3. Data: 2003-10-22 17:59:23

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gastrolog poradzil mi brac na noc 2-3m tabletki trilacu, zeby uregulowac
> nadmierne gazy. jak na razie, to jest ich jeszcze wiecej. czy ktos z was
> poradzil sobie za tym nieprzyjemnym problemem?

Nie wiem jak powazne sa Twoje problemy, ale przeciez kazdy musi sie chmm....
odgazowac. Najlepiej po prostu spac osobno, wtedy kazdy sie odgazowuje w nocy.

4. Data: 2003-10-22 18:51:24

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0...@n...onet.pl,
pipi <p...@W...pl>:

> Nie wiem jak powazne sa Twoje problemy, ale przeciez kazdy musi sie
> chmm.... odgazowac. Najlepiej po prostu spac osobno, wtedy kazdy sie
> odgazowuje w nocy.

Mozna brac wspomagajace enzymy przy przyjmowaniu pokarmow wzdymajacych. W
USA popularna marka to Beano, dostepna w supermarketach przy puszkach z
fasolą :)) - u nas tez sie ostatnio cos takiego pojawilo, mozesz pytac w
aptece.

A co do nocnego gazowania, nalezy umozliwic wietrzenie pomieszczenia, bo
mozna sie z lekka podtruc, zwlaszcza jak jest male.

--
Robert

5. Data: 2003-10-23 07:30:58

Od: "mepivacaine" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze się odżywiać,
śniadanie, obiad ( zupka+drugie danie; ok godz 13-14) kolacja.
Nie pić piva.
pozdr
Krzych

6. Data: 2003-10-23 08:55:00

Od: DuRom <r...@g...plnospam> szukaj wiadomości tego autora

cetka . wrote :

> gastrolog poradzil mi brac na noc 2-3m tabletki trilacu, zeby uregulowac
> nadmierne gazy. jak na razie, to jest ich jeszcze wiecej. czy ktos z was
> poradzil sobie za tym nieprzyjemnym problemem?

O ile dobrze kojarzę to Trilac ma odbudować florę bakteryjną.
Na wzdęcia zalecany jest Espumisan. Nie ma działań ubocznych i podobno
można go stosować przez dłuższy okres.
Pozdrawiam
Roman

7. Data: 2003-10-23 17:19:21

Od: "cetka ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mepivacaine <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dobrze się odżywiać,
> śniadanie, obiad ( zupka+drugie danie; ok godz 13-14) kolacja.
> Nie pić piva.

dokladnie tak sie odzywiam, mysle, ze zdrowo.

8. Data: 2003-10-23 17:23:54

Od: "cetka ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DuRom <r...@g...plnospam> napisał(a):

> O ile dobrze kojarzę to Trilac ma odbudować florę bakteryjnš.
> Na wzdęcia zalecany jest Espumisan. Nie ma działań ubocznych i podobno
> można go stosować przez dłuższy okres.

no wlasnie mnie tez to dziwi. espumisan na mnie nie dziala, mimo, ze brany
byl dluzszy czas. lekarka potwierdzila, ze on ma bardzo slabiutkie dzialanie
i z prawdziwym problemem, to mozna go sobie darowac...

Ciąża -> news grupa
Sposoby naturalnego planowania rodziny
Konflikt serologiczny a planowanie rodziny
Klebsiella Oxytoca w moczu
czerwone uczy