nadwaga - chce sie jej pozbyc

31. Data: 2004-01-04 13:10:39

Temat: Re: nadwaga - chce sie jej pozbyc
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisał:

> Akurat nie... Juz nie pamietam jak to sie nazywa, ale ma to zwiazek z
> centralnym ukladem nerwowym... Takie drobne uszkodzenie... I mnie BOLI
> glowa... koszmarnie, zawrotow glowy praktycznie nie mam...

Przypomisz sobie, co to jest , jakie uszkodzenie?

> Dlatego troche boje sie diet...

Wiesz, zawsze nowe jest trudne, ale z czasem przyzwyczaisz sie. Ja
dopiero zjadlam snaidanie, bo do tej pory nie bylam glodna. Zapoznaj sie
z zasadami DO, Atkinsa lub MM, linki masz podane.Wybierz ta diete, ktora
ci najbardziej odpowiada.A potem zacznij pytac o to, czego nie
rozumiesz, lub masz watpliwosci.
Uda sie na pewno.Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

32. Data: 2004-01-04 13:33:35

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> wrote in message

> Przypomisz sobie, co to jest , jakie uszkodzenie?

W lacinie najlepsza nie jestem... ale jak bede u neurologa, to moge
poprosic, zeby mi napisal...

OK... wierze na slowo :)

Kania

33. Data: 2004-01-04 13:36:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisał:

> W lacinie najlepsza nie jestem... ale jak bede u neurologa, to moge
> poprosic, zeby mi napisal...

Mozesz mi wyslac na priv.

> OK... wierze na slowo :)

Duzo osob na grupie ci to powie. Wybierz tylko odpowiadajaca ci diete,
przemysl na co mozesz sobie pozwolic, jak sie zorganizowac , jak nie
wiesz czegos, to zapytaj i do dziela!!!
Hafsa,( minus 2,5 kg od 30.12.2003)

34. Data: 2004-01-04 14:09:20

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Hafsa,( minus 2,5 kg od 30.12.2003)

odwodniona, czy co?
;)))

Pozdrawiam,
Adam

35. Data: 2004-01-04 14:20:59

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> odwodniona, czy co?
> ;)))

Po wiekszej czesci na pewno tak ;-))) tyle, ze pije ostatnio jak szalona
dorownujac w litrazu tobie ;-)))
Od tego zaczyna sie kazda dieta-od utraty wody Hafsa, kotrej zaleyz na
utracie tez czegos innego nizli tylko woda

36. Data: 2004-01-04 14:26:34

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hafsa, kotrej zaleyz na
> utracie tez czegos innego nizli tylko woda

Więc powodzenia:)

Pozdrawiam,
Adam

37. Data: 2004-01-04 17:18:21

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kania napisał:

> Akurat nie... Juz nie pamietam jak to sie nazywa, ale ma to zwiazek z
> centralnym ukladem nerwowym... Takie drobne uszkodzenie... I mnie BOLI
> glowa... koszmarnie, zawrotow glowy praktycznie nie mam...

Wiesz... przy mojej nerwicy też często mi się zdarza reagować
"żołądkowo" ;) Od szpinaku - migrena-trzydniówka murowana ;)

Eulalka

38. Data: 2004-01-04 17:28:27

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i jeszcze