największa zbrodnia na Polakach II-ej wojny światowej

11. Data: 2008-08-04 08:34:30

Temat: Re: największa zbrodnia na Polakach II-ej wojny światowej
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dziwi mnie, że po wojnie ścigano niektórych AK-owców jak zbrodniarzy.
Wielu z nich zbrodniarzami po prostu była/jest IMHO.

Bandyci i zbrodniarze wciskający się na siłę w polską tradycję pod
pretekstem
rzekomego "patriotyzmu" - w jakim innym kraju w Europie coś takiego by
przeszło?
Odpowiedź: poza PL w żadnym.

Na szczęście(!) zaskoczyła mnie skala i kształt dyskusji na temat PW jaka
toczy się obecnie wśród młodzieży wyedukowanej "wiedzą historyczną RP".
Prawda wcześniej czy później zatiumfuje na kłamstwami - być może już
również dzięki dzisiejszym nastolatkom.
Oby! :)

--
CB

12. Data: 2008-08-04 09:18:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie dziwi mnie, że po wojnie ścigano niektórych AK-owców jak zbrodniarzy.
> Wielu z nich zbrodniarzami po prostu była/jest IMHO.

ale przecież działo się to z ruskich rozkazu?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

13. Data: 2008-08-04 09:41:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli "ruscy" także chcieli ścigania i osądzania zbrodniarzy z AK, to znaczy
tylko, że nie jest z nimi tak źle - jeśli chodzi o ich przydatność dla
cywilizacji
- jak niektórym w PL się wydaje IMHO.

14. Data: 2008-08-04 09:52:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Jeśli "ruscy" także chcieli ścigania i osądzania zbrodniarzy z AK,

oni chcieli ich zabić

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

15. Data: 2008-08-04 09:52:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może, ale to nieistotne.

Przede wszystkim zbrodniarzy z AK chcieli i zabijali Polacy.
To jest istotne.

16. Data: 2008-08-04 10:04:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy skrytobójcy i zbrodniarze islamscy kryją się za spódnicami
kobiet i dziećmi to jest to ochydne.

Ale kiedy zbrodniarze polscy kryją się za polską flagą i krwią tych,
których skazali na bezsensowną śmierć, to jest to "bohaterstwo".

Azjatycka mentalność w środku Europy - typowo polskie kalectwo.

--
CB

17. Data: 2008-08-04 10:06:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Być może, ale to nieistotne.
>

> Przede wszystkim zbrodniarzy z AK chcieli i zabijali Polacy.
> To jest istotne.

a kto konkretnie ich chciał zabijać?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

18. Data: 2008-08-04 10:33:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem pytania.
Postaraj się być bardziej zrozumiałym w swoich "błyskotliwych"
dociekaniach.

19. Data: 2008-08-04 10:43:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie rozumiem pytania.
> Postaraj się być bardziej zrozumiałym w swoich "błyskotliwych"
> dociekaniach.

"Przede wszystkim zbrodniarzy z AK chcieli i zabijali Polacy. "

kt, gdzie, jak i co.
czego tu kurwa nie rozumiesz?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

20. Data: 2008-08-04 10:46:02

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> [...]
> których skazali na bezsensowną śmierć, to jest to "bohaterstwo".
>
> Azjatycka mentalność w środku Europy - typowo polskie kalectwo.

A co masz do powiedzenia na temat mentalności hitlerowców?

Których zresztą nikt nie zmuszał do strzelania z armat do much i stosowania
odpowiedzialności zbiorowej, w tym rozstrzeliwań, wysiedleń i burzenia
całego miasta.

Trzeba znać proporcje.

Don Gavreone

Co Francuzi wiedzą o Polsce
Biało-czerwona.
kaganek hom_o_światy
przyczynowość formatywna
Manuela Gretkowska naucza na Przystanku Woodstock