nalesniki z kapusta i grzybami

1. Data: 2003-08-01 12:53:44

Temat: nalesniki z kapusta i grzybami
Od: "grazyna" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
takiego smaku mi wczoraj narobiliscie zasmazana kapusta ze postanowilam
dzisiaj zaserwowac taka wlasnie z grzybami w nalesniku. zawsze mam jednak
problem z utrzymaniem wszystkigo razem kiedy opiekam juz farsz w nalesniku.
jak to podpiec zeby w koncu kapusta i nalesnik nie wyladowaly osobno na
talerzu.

odwiedzam grupe od niedawna - jestem naprawde zielona z gotowania;).
jesli to gdzies bylo to nie ma problemu, przejrze archiwum.

pozdrawiam serdecznie
G.

1. Data: 2003-08-01 12:58:26

Temat: Re: nalesniki z kapusta i grzybami
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"grazyna" <g...@i...pl> wrote in message

A robisz tak jak krokiety? Smazysz nalesniki, potem wypelniasz farszem, do
lodowki. A potem kazdy nalesmik znow w surowe ciasto i na patelnie?

Dominika R

1. Data: 2003-08-01 13:09:23

Od: "grazyna" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "grazyna" <g...@i...pl> wrote in message
>
> A robisz tak jak krokiety? Smazysz nalesniki, potem wypelniasz farszem, do
> lodowki. A potem kazdy nalesmik znow w surowe ciasto i na patelnie?

przyznam, ze nie mialam pojecia ze po zawinieciu farszu jeszcze raz sie
optacza w surowym ciescie (po ochlodzeniu oczywiscie). od razu kladlam na
patelnie troche jedynie w tartej bulce optoczone.
Dzieki bardzo!

1. Data: 2003-08-01 13:11:36

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyznam, ze nie mialam pojecia ze po zawinieciu farszu jeszcze raz sie
> optacza w surowym ciescie (po ochlodzeniu oczywiscie). od razu kladlam na
> patelnie troche jedynie w tartej bulce optoczone.

Jak sie schlodza to latwiej przy nich manewrowac ;) Sa twardsze. Mozna w
ciescie i bulce tez. Po namoczeniu w ciescie, ze tak powiem "zasklepiaja "
sie.

Powodzienia,
Dominika R

ciasto ze śliwkami