nasiona tuji

następny post »
Data: 2000-05-04 07:09:10
Temat: nasiona tuji
Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl>

Witam wszystkich po kilkunastodniowej przerwie. Mam nadzieje, ze dlugi
weekend minal wszystkim bardzo udanie, a ostatni przymrozek nie narzadzil
wiela szkod.
Tak sie zlozylo, ze wszedlem w posiadanie (calkiem legalnymi metodami)
kilkuset (200? .... 300?) nasion tuji przywiezionej przez znajomego z Libii
(jesli sie nie myle). Zbiory nasion sa juz krajowe i teraz przynam szczerze,
ze troche wysialem, a ze nie mam zylki handlarza, to nie bede wysiewal
wszystkich, a pozniej je sprzedawal. Za to chetnie odstapie je wszystkim
potrzebujacym za Bog zaplac i mily usmiech. No a jakby ktos mial nadmiar
czegos ciekawego i chcialby mnie poczestowac to tez sie gniewac nie bede.
Niemniej jednak czekam na zgloszenia, jesli sa chetni to zapraszam. U mnie
nasionka juz wschodza w calkiem sympatycznej ilosci :))))
Majowe pozdrowka

--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl