nawodnienie kropelkowe

1. Data: 2012-08-02 10:56:46

Temat: nawodnienie kropelkowe
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

czy ktoś wie jak naprawić przewód (szlauf) nawodnienie kropelkowego?
tzn w przewodzie zrobiły się dziury z któych w trakcie nawodnienia leje się
strumień niczym fontanna, na razie zakleiłem to wzmocnioną taśma, jednak na
ile to wytrzyma - nie wiem.

dzieki
mar

2. Data: 2012-08-02 11:25:36

Temat: Re: nawodnienie kropelkowe
Od: margol <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-02 12:56, Smerf pisze:
> Hej,
>
> czy kto? wie jak naprawić przewód (szlauf) nawodnienie kropelkowego?
> tzn w przewodzie zrobiły się dziury z któych w trakcie nawodnienia leje się
> strumień niczym fontanna, na razie zakleiłem to wzmocnion? ta?ma, jednak na
> ile to wytrzyma - nie wiem.

jeżeli tych dziurek nie jest wiele to można przeciąć w tym miejscu wąż
i połączyć wkładając w środek jakąś tulejkę, np kawałek rurki pcv
do instalacji wodnych i zacisnąć opaską.

mg

3. Data: 2012-08-03 17:12:42

Od: FilipJ <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-02 13:25, margol pisze:
> jeżeli tych dziurek nie jest wiele to można przeciąć w tym miejscu wąż
> i połączyć wkładając w środek jakąś tulejkę, np kawałek rurki pcv
> do instalacji wodnych i zacisnąć opaską.
Zależy jaki to wąż, jak linia kroplująca na bazie rury HDPE 16mm to kupić
złączkę za 0,50zł i nie bawić się w rurki. Jak pocący się... Wyciąć
kawałek i dosztukować, jak cienkościeny to znowu złączka specjalna. A
jak leje po całości to zmniejszyć ciśnienie i używać zgodnie ze
specyfikacją ;)

Pierwsze koszenie trawnika - jakies dobre rady?
Dziewanna
Kwiat jednej nocy
wina
Zolta trawa u dolu zdzbla