nawracająca biegunka

1. Data: 2005-09-20 08:57:26

Temat: nawracająca biegunka
Od: "Mayson" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, po raz pierwszy przytrafiła mi się w sierpniu w czasie wczasów nad
Bałtykiem. Później jeszcze dwa razy po powrocie do domu i gdy myślałem że na
tym koniec, w tym miesiącu powtórzyła się już dwukrotnie.
Dodam jeszcze, że do tej pory nie miewałem biegunek, a ta wygląda dość
dziwnie. Bardzo luźny stolec, prawie ciecz, o zabarwieniu żółtym czy raczej
pomarańczowym, zapach raczej normalny, przypominający żółte śliwki
mirabelki.
W zasadzie nie zauważyłem innych, towarzyszących objawów jak ból brzucha czy
nudności.
Cała ta sprawa przestaje mnie bawić, bo jutro jadę na 5 dniową wycieczkę.
Co mi może dolegać?
Co powinienem zabrać na podróż, aby ewentualnie złagodzić skutki tej
biegunki?

Pozdrawiam,
Mayson

2. Data: 2005-09-20 13:58:20

Temat: Re: nawracająca biegunka
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Należy wykluczyć zarażenie pasożytami (badania kału). Zgłoś się pilnie
do lekarza.

Doraźnie, na wycieczkę, możesz zastosować np. Smectę lub inne preparaty.
Leków zawierających Loperamid generalnie nie polecam.

Pozdrawiam
Piotr

zatoki, bole glowy
Szwedzki we Wrocławiu ... gdzie