neonatolog

1. Data: 2005-09-22 11:31:22

Temat: neonatolog
Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest tu lekarz neonatolog???

urodziłam synka w 28tygodniu i potrzebuję porady

niech się ktoś do mnie odezwie

Ewa

2. Data: 2005-09-22 11:52:47

Temat: Re: neonatolog
Od: "doms" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> urodziłam synka w 28tygodniu i potrzebuję porady

To synek nie jest w szpitalu? Nie leży w inkubatorze? Troche dziwne.

3. Data: 2005-09-22 12:01:04

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doms" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> To synek nie jest w szpitalu? Nie leży w inkubatorze? Troche dziwne.

z pewnością leży w szpitalu i na dodatek w inkubatorze, dziewczyna chce
tylko zaciągnąć porady od innego lekarza niż w tym szpitalu, czy to takie
dziwne??

4. Data: 2005-09-22 12:17:47

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):
> z pewnością leży w szpitalu i na dodatek w inkubatorze, dziewczyna chce
> tylko zaciągnąć porady od innego lekarza niż w tym szpitalu, czy to takie
> dziwne??

Dla mnie to jest dziwne. Niech idzie do innej poradni. Pomocy dla
dziecka szuka w usenecie? A jak ktoś jej nagada pierdół i dzieciakowi
coś się stanie?

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-09-22 12:39:32

Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla uściślenia - mój Synuś leży w szpitalu, jest pod mam nadzieję bardzo
dobrą opieką i nie mam zamiaru jej zmieniać bo jak widzę Piotrusiowi służy.
Problem jest w tym, że lekarze mówią w znanym tylko dla siebie języku a gdy
pytam o wytłumaczenie to... tym bardziej nic nie rozumiem.
Chciałam zapytać kogoś "z branży" o wytłumaczenie terminów o zdrowiu mojego
Synka i nakreślenie jakie mogą być nastepstwa.
Nie wim czy są matki, które chciałyby eksperymentować na zdrowiu swojego
dziecka BO KTOŚ NA NECIE TAK POWIEDZIAŁ?

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2005-09-22 13:01:32

Od: "doms" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdy
> pytam o wytłumaczenie to... tym bardziej nic nie rozumiem.

Może po prostu wrzuć na luz. Twój synek (z tego co piszesz) ma zapewnioną
specjalistyczną opiekę i o to chodzi. Po co drążyć? Sama widzisz, że im
bardziej brniesz w szczegóły, tym mniej rozumiesz.

7. Data: 2005-09-22 13:04:52

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalistyczną opiekę i o to chodzi. Po co drążyć? Sama widzisz, że im
> bardziej brniesz w szczegóły, tym mniej rozumiesz.

ja tam bym chciała wiedzieć co robią z moim dzieckiem

8. Data: 2005-09-22 13:23:15

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości

> ja tam bym chciała wiedzieć co robią z moim dzieckiem

Ja tez. I dlatego zapytalabym lekarza prowadzącego.

HaNkA

9. Data: 2005-09-22 13:25:14

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Chyba za dużo tych słownych utarczek. Po prostu napisz, czego chciałabyś
się dowiedzieć, co zrozumieć.

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2005-09-22 13:54:23

Od: "Ewa" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój Synuś miał wylew przy porodzie III/IV stopnia, dzisiaj lekarz
powiedział, że ma dziurę w mózgu po tym wylewie - co dalej będzie z tą
dziurą? jakie mogą być następstwa czegoś takiego?
Ma również bezdechy - kilka dni jest ok, a potem jest dzień gdy "zapomina" o
oddychaniu (w poniedziałek został odłaczony od respiratora). Czy są jakieś
metody by "zmusić" go do oddychania?
Badania wychodzą coraz lepsze, a Piotruś zaczął mieć szarą skórkę. Cały czas
był różowiutki a teraz jest taki "przezroczysty" i podobno to niepokoi teraz
lekarzy najbardziej.

Pozdrawiam
Ewa

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witaj!
>
> Chyba za dużo tych słownych utarczek. Po prostu napisz, czego chciałabyś
> się dowiedzieć, co zrozumieć.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

TRAMAL-proszę o szybką odpowiedź
gienkolog
Guz na kręgosłupie - co robić?!
Strony www o zdrowiu
Prof. Leo Szach - czy macie jakieś doświadczenia ?