nerwowe pobudzenie a ciaza

1. Data: 2003-09-05 05:26:39

Temat: nerwowe pobudzenie a ciaza
Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja zona (6mies) ad pewnego czasu skarzy sie ze jest dziwnie pobudzona
(tlumaczymy to sobie gospodarka hormonalna organizmu :) ) Do pewnego
stopnia mozna wytrzymac (czego sie nie robi dla dzieci ;) ) Ale to
pobudzenie powoduje ze ma problemy z zasypianiem- a to juz duzo gorzej...
Wiem ze podswiadomie boi sie zazywac wszelkie srodki farmakologiczne w
ciazy, czy mozna sie uspokajac jakimis ziolami nie szkodzac dziecku??
pzdr grzesiek i pobudzona (nie smiac sie!) beata

2. Data: 2003-09-05 07:49:16

Temat: Re: nerwowe pobudzenie a ciaza
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka wrote:

> Moja zona (6mies) ad pewnego czasu skarzy sie ze jest dziwnie pobudzona
> (tlumaczymy to sobie gospodarka hormonalna organizmu :) ) Do pewnego
> stopnia mozna wytrzymac (czego sie nie robi dla dzieci ;) ) Ale to

Oj to ja też to miałam. Piłam jedną szklanke melisy dziennie.
Co do leków uspokajającytch to pamiętam, że w szpitalu dawali ciężarnym na
uspokojenie takie małe czerwone tabletki (niesty nie pamiętam nazwy - chyba
zaczynała się na D)

ulapod i Basia (23 mies.)

3. Data: 2003-09-05 09:15:25

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"i" <d...@o...pl> skrev i meddelandet

> również leki homeopatyczne nie szkodzą ani dziecku ani mamie. w aptece
> znajdziecie sporo takich na uspokojenie.

jak moze szkodzic cos, co jest placebo?

A.

4. Data: 2003-09-05 09:20:48

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

również leki homeopatyczne nie szkodzą ani dziecku ani mamie. w aptece
znajdziecie sporo takich na uspokojenie.

pozdrawiam,
iza (21tydzień)

5. Data: 2003-09-05 09:21:43

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj9k7n$jru$...@n...onet.pl,
=sveana= <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com>:
> "i" <d...@o...pl> skrev i meddelandet

> jak moze szkodzic cos, co jest placebo?

Moze, jesli podane zamiast leku ;)

--
Robert

6. Data: 2003-09-05 11:49:26

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sveana= napisał:

> jak moze szkodzic cos, co jest placebo?

Na mnie i moje dzieci placebo świetnie działa!!! ;-)

Eulalka

7. Data: 2003-09-05 12:07:13

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szutka wrote:
> [...]
> stopnia mozna wytrzymac (czego sie nie robi dla dzieci ;) ) Ale to
> pobudzenie powoduje ze ma problemy z zasypianiem-

A sprawdzaliscie cisnienie?
Mnie tez tak nosilo, jak miala zbyt wysokie...
magda

Ekstrasystolia - co to jest - PILNE!
jak przegonic zaczynajace sie przeziebienie?
Jak zaradzic zanikowi pamieci.
co na zajady?
prof.Prost