prof.Prost

1. Data: 2003-09-04 21:30:23

Temat: prof.Prost
Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z szanownych grupowiczow mial kontakt z okulista prof.Prostem z
Warszawy, lub zna osoby ktore mialy operacje przeprowadzane przez tego
lekarza (chodzi mi glownie o przypadki retinopatii) Bylabym wdzieczna za
wszelkie opinie na temat tej osoby i jego metod leczenia.
Z gory dziekuje

Kinga
k...@o...pl

2. Data: 2003-09-04 21:34:17

Temat: Re: prof.Prost
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj8aql$43i$...@n...onet.pl,
Kinga <k...@b...adresu.pl>:
> [...]
> przeprowadzane przez tego lekarza (chodzi mi glownie o przypadki
> retinopatii) Bylabym wdzieczna za wszelkie opinie na temat tej osoby

Ja mialem kontakt z okulista o tym nazwisku z Wwy, ale to nie byl prof.
Wrazenie dobre: badal mnie ladnie ;) i byl tez mily na stopie personalnej.

--
Robert

3. Data: 2003-09-04 21:38:38

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mialem kontakt z okulista o tym nazwisku z Wwy, ale to nie byl prof.
> Wrazenie dobre: badal mnie ladnie ;) i byl tez mily na stopie personalnej.
> Robert

Syn:-)

casus

4. Data: 2003-09-04 21:39:17

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekarza (chodzi mi glownie o przypadki retinopatii) Bylabym wdzieczna za
> wszelkie opinie na temat tej osoby i jego metod leczenia.

Napisz na priv co potrzebujesz.

casus
spec. ch. oczu

różyczka a ciąża