ostre zapalenie jajników

1. Data: 2003-09-04 20:06:52

Temat: ostre zapalenie jajników
Od: "Viola" <w...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od paru lat mam problemy z jajnikami. Lekarze mowili mi, ze mam ostre,
nastepnie przewlekle zapalenie jajnikow, az w koncu cyste. To wszystko
dzialo sie 3 lata temu.Powiedzano mi nawet, ze nigdy nie bede miala dzieci,
poniewaz jajniki nie sa zdolne do jajeczkowania. Na szczescie aktualnie mam
10-cio miesieczna coreczke z czego sie bardzo ciesze. Ostatnio bylam u
ginekologa, ktory stwierdzil, ze znowu mam ostre zapalenie jajnikow. Owszem
bolal mnie brzuch, jednak wszystko przeszlo, mimo tego, ze nie bralam lekow
ktore mi przepisal.
Moje pytanie brzmi: czy lekarz sie pomylil w diagnozie; czy tak moze sie
dziac przy zapaleniu, ze nagle przechodzi a zapalenie nadal jest, oraz jakie
sa faktyczne konsekwencje niewyleczenia i co sie dzieje wtedy w jajnikach,
czy one nie sa zdolne do jajeczkowania?

Pozdrawiam Violka

2. Data: 2003-09-05 15:55:44

Temat: Re: ostre zapalenie jajników
Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Violu

Ja walczyłam z zapaleniem jajników przez 2 lata, przeplatane to było
zapaleniem wyrostka robaczkowego. Do dzisiaj wyrostek mam. Ostatnia diagnoza
to "Zespół jelita nadwrażliwego" . Objawia się przy bardziej nerwowych
chwilach.
Jeśli bys miała przewlekłe zapalenie przydatków, bo tak to się nazywa, to
najczęściej, później grozi ciąża pozamaciczna lub niemożnością zapłodnienia
związana z niedroznością jajowodu.
Nie jestem lekarzem, ale to wszystko poznałam podczas leczenia jajników,
prób wycięcia wyrostka i jelita. Proszę mnie poprawić jeśli piszę bzdury
Magda

Poszukuje materiałów na temat ołowiu
[Warszawa] poszukuje okulisty
Kolana bolą