co na zajady?

1. Data: 2003-09-04 21:37:25

Temat: co na zajady?
Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam problem jak w temacie. zajady towarzysza mi
od dziecinstwa, wlasciwie nie pamietam, zebym kiedys ich
nie mial.. raz sa wieksze raz mniejsze.
czy ktos skutecznie je u siebie wyleczyl?
lykam witamine B, smarowalem pimafucortem, zoviraxem,
teraz probuje masci cynkowej.
prosze pomozcie!

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

2. Data: 2003-09-04 21:44:12

Temat: Re: co na zajady?
Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj, dopiero zobaczylem, ze kilka watkow nizej byl podobny
topic. wybaczcie, sprobuje z ta roztarta tabletka, tym niemniej
jesli ktos ma jeszcze jakies inne sugestie - bede wdzieczny.

jeszcze raz sorry za moja gapowatosc

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

3. Data: 2003-09-06 14:09:04

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie mial.. raz sa wieksze raz mniejsze.
> czy ktos skutecznie je u siebie wyleczyl?
> lykam witamine B, smarowalem pimafucortem, zoviraxem,

my:.]

Spróbuj obsesyjnie dbac o czystosc naczyn z ktorych jesz. Jedz tylko z
wyparzonych naczyn (zmywarka do naczyn wyparza naczynia). Wez wszystkie
witaminy, nie tylko B. A jak nie pomoze, idz do dermatologa. Takie uparte
zajady moga wymagac "ciezkiej artylerii".
A tak w ogole, jesz duzo surowych jarzyn i owocow???

4. Data: 2003-09-06 16:33:11

Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak w ogole, jesz duzo surowych jarzyn i owocow???

szczerze mowiac, prawie w ogole. czasem przekasze
jablko czy banana..

a dlaczego naczynia wplywaja na zajady? rozumiem, ze
chodzi tylko o szklanki/filizanki tak? bo z talerzami chyba
juz nie musze uwazac?

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

5. Data: 2003-09-06 19:57:05

Od: "" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć! zajady to, z tego co wiem - grzybek. Gdy organizm jest osłabiony, bez
witamin, zainfekowany - często objawia się to grzybicą. Kontakt z niewinnymi
zwykle bakteriami, np zniedomytych naczyń - aktywizuje grzyby.
Wprawdzie zajady miewam rzadko, zwykle po antybiotyku, lub przy jakimś
osłabieniu, ale na mnie rewelacyjnie działa 7% maść propolisowa dostępna w
aptece bez recepty z ok. 7-8 zł, stosowana na chore miejsca kilka razy
dziennie. Można też wzmocnić odporność organizmu preparatami np. z wyciągiem z
wątroby rekina, typu Ekomer lub Iskial, ew. preparatami typowo
przeciwgrzybicznymi i wzmagającymi odporność np Citrosept.
pozdrowienia basia

6. Data: 2003-09-07 17:24:04

Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, dzieki wielkie za rady, jutro kupie ta masc
[nota bene moi przyjaciele juz sie draznia ze mna,
ze mam masci na wszystkie mozliwe dolegliwosci,
tyle ich mam [masci]] ;o)
tymczasem lykne sobie citrosept. ale mysle ze sie
wylecze, bo juz po tym smarowaniu zgnieciona tabletka
b complexu widze poprawe.
jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

7. Data: 2003-09-07 23:40:23

Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 19:24:04 +0200 *[.:whammy:.]*
<bjfpkn$a7g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał-a:

> [...]
> tyle ich mam [masci]] ;o)
> tymczasem lykne sobie citrosept. ale mysle ze sie
> wylecze, bo juz po tym smarowaniu zgnieciona tabletka

Przypalaj też te zajady czystym spirytusem i połykaj wit.B.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

8. Data: 2003-09-08 17:28:02

Od: "ozetec" <o...@F...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości
> Tak się złożyło, że Sun, 7 Sep 2003 19:24:04 +0200 *[.:whammy:.]*

> Przypalaj też te zajady czystym spirytusem i połykaj wit.B.

i często zmieniaj szczoteczke do zębów (albo wyparzaj), myj dokładnie kubek
z którego płuczesz zęby.
tam tez jest siedlisko bakterii.

prof.Prost
różyczka a ciąża