niby koktajl

1. Data: 2007-06-18 19:46:33

Temat: niby koktajl
Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziś trochę mnie poniosło w kuchni z blenderem razem ;) Nie
wiem czy ja odkryłam amerykę czy ktoś to już tu pisał ale
dzielę się przepisem na dobry koktajl.

0,5 kg truskawek
1 kg arbuza
2 lyzki cukru
pol szklanki mleka

to wszystko zmiksowac razem i pic. ja dodalam jeszcze syropu
migdalowego troche do smaku.
no normalnie pycha :) a co innego z truskawek

--
Justyna/walkie!

2. Data: 2007-06-18 20:53:26

Temat: Re: niby koktajl
Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Walkie! napisał(a):
> [...]
>
> to wszystko zmiksowac razem i pic. ja dodalam jeszcze syropu
> migdalowego troche do smaku.
> no normalnie pycha :) a co innego z truskawek

ja to zsiadle mleko kefir jogurt i truskawki z jagodami miksuje...
+ cukier do smaku...
moge na tym caly dzien kiedy upaly...
Mars

3. Data: 2007-06-18 21:00:48

Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz pisze:

> ja to zsiadle mleko kefir jogurt i truskawki z jagodami miksuje...
> + cukier do smaku...
> moge na tym caly dzien kiedy upaly...
> Mars

z kefirem lub maslanka to standardzik :)

--
Justyna/walkie!

4. Data: 2007-06-22 19:18:17

Od: "MatkaZiemia" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walkie!" <w...@w...com> napisał w wiadomości
> Dziś trochę mnie poniosło w kuchni z blenderem razem ;) Nie wiem czy ja
> odkryłam amerykę czy ktoś to już tu pisał ale dzielę się przepisem na
> [...]

zamiast cukru daje banana - jeszcze lepsze.

5. Data: 2007-06-29 11:07:34

Od: "paranoidalny wampir emocjonalny" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> to wszystko zmiksowac razem i pic. ja dodalam jeszcze syropu
> migdalowego troche do smaku.
> no normalnie pycha :) a co innego z truskawek

Toz to jakies ohydztwo, za przeproszeniem!
Zwlaszcza jak postoi z godzine w lodowce nabiera intensywnego dyniowego
smrodku;)
Pozdrawiam:)

stare ziemniaki i kniszki...
Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic
Zarób 1000$ miesięcznie.
biszkopt z owocami i galaretka
Siarczyste...