nic dodac, nic ujac (3)

1. Data: 2012-07-30 20:41:07

Temat: nic dodac, nic ujac (3)
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

7693,_60_proc__polskich_ksiezy_utrzymuje_kontakty_z_
kobietami_.html

- Zwłaszcza młoda generacja księży to zupełnie nowe pokolenie, z inną
hierarchią wartości. Oni wcale nie zamierzają rezygnować z erotyki,
seksu i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.

2. Data: 2012-07-30 21:33:04

Temat: Re: nic dodac, nic ujac (3)
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-30 22:41, Aicha pisze:
> [...]
> hierarchią wartości. Oni wcale nie zamierzają rezygnować z erotyki,
> seksu i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.

Uratować moralność księży można już chyba tylko przez zniesienie
celibatu. ;)

Ewa

3. Data: 2012-07-30 21:53:48

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lip, 22:41, Aicha <b...@t...ja> wrote:
7693,_60_proc__po...

> - Zwłaszcza młoda generacja księży to zupełnie nowe pokolenie, z inną
> hierarchią wartości. Oni wcale nie zamierzają rezygnować z erotyki,
> seksu i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.
>
> --
> Nie ma na tym świecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
> wśród czworonogów lew jest najsroższy, a wśród wężów drakon najdzikszy,
> to żadnego z nich nie można porównać ze złą kobietą. (Piotr Komes)

Ta instytucja zawsze uczyła tylko obłudy

4. Data: 2012-07-31 05:35:45

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hierarchią wartości. Oni wcale nie zamierzają rezygnować z erotyki,
> seksu i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.

No i?
Podoba Ci się jakiś ksiądz i chcesz nam tutaj coś powiedzieć? ;>

5. Data: 2012-07-31 07:19:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
7693,_60_proc__polskich_ksiezy_utrzymuje_kontakty_z_
kobietami_.html

> No i?
> Podoba Ci się jakiś ksiądz i chcesz nam tutaj coś powiedzieć? ;>

Z tymi Twoimi snami coś musi być na rzeczy ;)

Dębska

6. Data: 2012-07-31 07:43:38

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 09:19, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
7693,_60_proc__polskich_ksiezy_utrzymuje_kontakty_z_
kobietami_.html

> Z tymi Twoimi snami coś musi być na rzeczy ;)

Ja tylko zapytałem, czemu Aicha próbuje nasz oswoić z tym niemoralnym
tematem.
O snach nic nie wypominałem ... ;>

7. Data: 2012-07-31 12:13:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]
> hierarchią wartości. Oni wcale nie zamierzają rezygnować z erotyki, seksu
> i kontaktów z kobietami - mówi tygodnikowi Baniak.

"lepsze to" niz

http://www.rmf24.pl/news-zakonnik-podejrzany-o-pedof
ilie-ofiarami-wychowankowie-domu-,nId,625782

a co do hierarchi wartosci......nasuwa sie tylko pyatnie. Jakich wartosci.

i.

8. Data: 2012-07-31 12:17:22

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 14:13, Iwon(k)a pisze:
> [...]
ilie-ofiarami-wychowankowie-domu-,nId,625782

> a co do hierarchi wartosci......nasuwa sie tylko pyatnie. Jakich wartosci.

Etam, od razu widać, że to amerykancka propaganda ;>

9. Data: 2012-08-05 10:03:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-31 07:35, Ed pisze:

7693,_60_proc__polskich_ksiezy_utrzymuje_kontakty_z_
kobietami_.html

> No i?
> Podoba Ci się jakiś ksiądz i chcesz nam tutaj coś powiedzieć? ;>

No i oczekiwałabym rzeczowej polemiki. Na przykład w stylu Hołowni,
który z powodu tego właśnie tekstu odszedł z Newsweeka.
A nie histerycznych krzyków, że ksiądz też człowiek i pobzykać musi :P

10. Data: 2012-08-06 05:45:28

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-05 12:03, Aicha pisze:

> [...]
> który z powodu tego właśnie tekstu odszedł z Newsweeka.
> A nie histerycznych krzyków, że ksiądz też człowiek i pobzykać musi :P

To że martix się sypie, to wie już chyba każdy, nawet najbardziej
niedowidzący. Nawet polędwica sopocka smakuje jak szmata.
Dlatego warto trochę zrewidować swoje oczekiwania i dostosować je do
czasów współczesnych.
Poza tym ksiądz od wieków miał odprawiać mszę i odpuszczać grzechy.
Owszem, celibat także go obowiązuje, ale tylko celów spadkowych.
Nie bardzo rozumiem, czemu chcesz budować wokół jakiegoś księdza symbol
czystości czy moralności?
Bo jakiś oszołom pluje na jego obyczaje i wywleka jego sprawy łóżkowe do
mediów to oznacza, że przedtem były i powinny być one święte? ;>

Olimpiada w toku...
ILE
"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy