ILE

1. Data: 2012-07-28 18:27:42

Temat: ILE
Od: "korci" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ilek­roć wyrze­kasz się cze­goś, wiążesz się z tym na zawsze."

2. Data: 2012-07-29 08:17:58

Temat: Re: ILE
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lip, 20:27, "korci" <k...@g...pl> wrote:
> "Ilek­roć wyrze­kasz się cze­goś, wiążesz się z tym na zawsze."

Dupek

3. Data: 2012-07-31 08:45:35

Od: "dupek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager <r...@g...com> napisał(a):

> zawsze."

>http://www.gazeta.pl/use=
> net/
>
> Dupek

"To co inni mówią o tobie więcej mówi o nich sa­mych."

4. Data: 2012-07-31 10:51:08

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 10:45, "dupek" <k...@g...pl> wrote:
> Voyager <r...@g...com> napisa (a):

> =

> "To co inni m wi o tobie wi cej m wi o nich sa mych."
>
> --
> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Znaczy psychiatra mówi pacjentowi że chory , a pacjent powinien
wiedzieć że psychiatrę trzeba leczyć?

5. Data: 2012-08-01 05:29:35

Od: "voyager" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager <r...@g...com> napisał(a):

> Fesz si=3DEA z tym na

>http://www.gazeta.pl/usene=
> t/
>
> Znaczy psychiatra m=F3wi pacjentowi =BFe chory , a pacjent powinien
> wiedzie=E6 =BFe psychiatr=EA trzeba leczy=E6?

Znaczy ze tylko dupek dupkow w innych widzi
Bo psychiatra od dupkow innych nie wyzwie
chyba ze sam jest dupkiem...

6. Data: 2012-08-01 09:34:45

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 07:29, "voyager" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> wi=3DB1=3DB=

> Znaczy ze tylko dupek dupkow w innych widzi
> Bo psychiatra od dupkow innych nie wyzwie

a to jednak jesteś dupek że ciebie to tak zabolało,a ja tylko
sprawdziłem program głosowy, na złodzieju czapka gore , lub uderz w
stół a nóżyce się odezwą.Znaczy uderz w stół a dupek się odezwie.;)

7. Data: 2012-08-01 19:34:16

Od: "nemezis" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> DB6,

>http://www.gazeta.pl/usene=
> t/
>
> a to jednak jeste=B6 dupek =BFe ciebie to tak zabola=B3o,a ja tylko
> sprawdzi=B3em program g=B3osowy, na z=B3odzieju czapka gore , lub uderz w
> st=F3=B3 a n=F3=BFyce si=EA odezw=B1.Znaczy uderz w st=F3=B3 a dupek si=EA
=
> odezwie.;)

Swoj swojego pozna

8. Data: 2012-08-01 21:51:53

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 21:34, "nemezis" <k...@g...pl> wrote:
> Nemezis <s...@g...com> napisa (a):

> [...]

jeszcze właśnie pokazują twoje podszywki.

9. Data: 2012-08-02 06:02:34

Od: "nemezis" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> powinien

> ko
> uderz w
> =3DB3 a dupek si=3DEA

>http://www.gazeta.pl/usene=
> t/

> jeszcze w=B3a=B6nie pokazuj=B1 twoje podszywki.

ty serio nie masz swiadomosci ze takim tekstem jak powyzszy tylko publicznie
dezawuulujesz swoje ubustwo osobowosciowe okreslane wlasnie mianem jakie z
siebie projektujesz na mnie i tym samym dyskutujesz jedynie sam z soba?

10. Data: 2012-08-02 11:49:18

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 08:02, "nemezis" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> siebie projektujesz na mnie i tym samym dyskutujesz jedynie sam z soba?

Jak ktoś jest dupkiem,którym jesteś ,wygląda na to że jako samotny
dupek strasznie ci ciężko i próbujesz w innych swoją dupkowatość
zobaczyć,by poczuć się raźniej.

"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
"Antykoncepcja dla mezczyzn"
latamy latamy
Czy wiedza obroni sie sama
wi_fi