nie na temat

1. Data: 2003-12-05 15:09:30

Temat: nie na temat
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Pisanie nie na temat zdarza sie nie tylko na naszej grupie. Oto rosyjski
dowcip - niestety po rosyjsku, za dlugi zeby tlumaczyc. Wziety ze strony
www.anekdot.ru.

Ehal mersedes, votknulsya v zaporozhec. Razborka-razborka, poorali, raz'ehalis'.
Priezzhaet voditel' "zapora" domoi. Ves' pomyatyi, zloi, bez babla,
ponyatno. Zahodit v forum i pishet:
"Ehal tram-pam-pam po ulice, vpililsya v menya p***r kakoi-to na
govnovoze, vodit' ne umeet, prava kupil, golovu zabyl. Priehali
menty-kozly, ne razobralis', vzyali 600 baksov."

I poluchaet kommentarii sleduyushego vida:
"Ty, s**a, sam ponyal, chego skazal? Kto zdes' p***r? Malo ya v tebya
v'ehal, nado bylo rasplyushit', nah! Vova, avtolyubitel'"
"Tak, ya ne ponyal, ty kogo kozlom nazval? U menya tvoi nomer zapisan,
s**a! Serzhant Vakarchuk."
"Vakarchuk, ty segodnya 600 baksov srubil i ne hochesh' menya v klub svodit'?
Zavtra zhe uidu ot tebya k Gonoreiko! Murka"
"Murka, ty - s mentom? Ya poveshus', bl@! Bard Vasya"
"Tak, Vasilii, ty v kurse, chto ya segodnya poslednii raz prihozhu za
den'gami, i esli ih ne budet, vykidyvayu tebya na ulicu? Kvartirnyi hozyain
Shlemaisberg"
"Shlemaisberg? Grishka? Vot eto da! Sto let ne videlis'! Kak ty? Tvoi
odnoklassnik Maksim-dlinnyi"
"Maksim, prishla pora priznat'sya - a ved' u menya rebenochek-to ot tebya!
Lyus'ka Shalavkina"
"Chto-o? Eshe i eto? Posmotrela by, s**a, v chei teme pishesh'! Hozyain temy,
muzh tvoi!"

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-12-05 17:24:16

Temat: Re: nie na temat
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Kc1Ab.22871$tu1.5562@fe3.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> napisał(a):

> [...]
> Lyus'ka Shalavkina"
> "Chto-o? Eshe i eto? Posmotrela by, s**a, v chei teme pishesh'! Hozyain

Hejka. Czytam i czytam (oj, zapomniało się język bratni) i w dalszym
ciągu nie wiem skąd Luśka Szalawkina miała wiedzieć, że gospodarzem wątku
jest jej mąż. :-)
Pozdrawiam choroszo Ja...cki

3. Data: 2003-12-05 19:14:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Czytam i czytam (oj, zapomniało się język bratni) i w dalszym
> ciągu nie wiem skąd Luśka Szalawkina miała wiedzieć, że gospodarzem wątku
> jest jej mąż. :-)

Jakby zobaczyla, kto watek rozpoczal ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

samosia
C.d. Pomarańcza trójlistkowa
Beniamin- grzyb? -help! -dlugie troche...
Co to za kwiat?
Budki lęgowe