Co to za kwiat?

1. Data: 2003-12-04 23:02:16

Temat: Co to za kwiat?
Od: "Robi" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem, nie znam nazwy... Może ktoś mi pomoże? Jak to uprawiać, jak dbać...

Zdjęcie pod adresem www.busy.enterpol.pl/kwiat/kwiat.jpg

pzdr.

Robi

2. Data: 2003-12-05 21:20:33

Temat: Odp: Co to za kwiat?
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robi <r...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqoegd$nkd$...@a...news.tpi.pl...
> Kupiłem, nie znam nazwy... Może ktoś mi pomoże? Jak to uprawiać, jak
> [...]
To cissus (być może "Ellen Danica") , z rodziny winoroślowatych. Jest
odporny zarówno na wysokie jak i na niskie temperatury, ale nie lubi pełnego
słońca. Nie należy go zalewać ani przesuszać. Nawozić raczej słabo.
Przesadzać na wiosnę.

powodzenia
samaki

3. Data: 2003-12-06 04:16:40

Temat: Re: Co to za kwiat?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Robi napisał(a) w wiadomości: ...
>Kupiłem, nie znam nazwy... Może ktoś mi pomoże? Jak to uprawiać, jak
dbać...

Cissus rombolistny 'Ellen danica'. (co zostalo juz w tym watku stwierdzone)
Latwy w uprawie. Dobrze by zima przechodzil okres spoczynku w temperaturze
10-15 stopni w jasnym pomieszczeniu.
Nie lubi temperatury wyzszej niz 16'C zima. Znosi okresowe spadki
temperatury do 4'C.
Latem mozna go wystawic na zewnatrz, co napewno dobrze mu zrobi (byle nie na
bezposrednie, palace slonce).
Podlewac jak wiekszosc roslin - sprawdzic palcem powierzchnie ziemi (jak
sucha (rozsadnie) podlac tak, by woda dotarla do dolnych partii doniczki;
nastepnie czekac na kolejny "suchy okres").

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-12-06 13:03:32

Od: "Robi" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki !

Budki lęgowe
cięcie drzew owocowych
gdzie ogolne informacje o pielegnacji drzew ??
Origanum amanum - pytanie
Książka o nalewkach